Føj.. de er nogle svin
Fra : Ukendt

Dato : 03-05-07 17:40

Lige nu på "go´aften Danmark" sidder en rystet ung mand, som har været offer
for et bilræs. Der kom 2 biler side om side som han var nød til at undvige
ved at køre i grøften og smadre hans bil.
Den unge mand troede efterfølgende han havde ramt en af dem, og ville se
efter, men nej, de havde forladt ham imellem træerne.

Jeg ved godt Mogens har startet en lignende tråd tidligere med de 2
motorcykler.
Hvad faen kan man gøre ved de idioter?
De er jo hæmningsløse, egotrippende og uden nogen form for medfølelse for
andre mennesker.

Fy for f..... siger jeg bare.

/HB

Fra : Ukendt

Dato : 03-05-07 18:04

"HB" <hbsnabela.dk> wrote in message

> Fy for f..... siger jeg bare.

For for satan (undskyld mig sprog), hvor klamt! De fortjener alle de tæsk
der kan ligge på dem!

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Ukendt

Dato : 03-05-07 18:06

"Kim Frederiksen" <kim at the-coffeeshop.dk> wrote in message

> For for satan (undskyld mig sprog),

FØJ, endda ...

/Kim

Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 03-05-07 18:24

>For for satan (undskyld mig sprog), hvor klamt! De fortjener alle de tæsk
>der kan ligge på dem!

-------------------
"Brian! er udødelig og kan aldrig komme til skade eller køre galt !
Så derfor vil al pædagogisk hjælp være ubrugelig - en mukkert eller
alternativt et baseballbrædt kan måske rykke en lille smule på den
omvendte kasket - de er totalt uden sans for virkelighed. Tag deres
latterlige stylede bil og skrot dem og lad dem græde snot i lange
baner - de fatter dog nok stadigt intet !!!!!! Nå mon ikke vi kommer
letter off-topic inden længe ?
Mogens

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 03-05-07 19:24

<mogens.amd64@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> latterlige stylede bil og skrot dem og lad dem græde snot i lange
> baner - de fatter dog nok stadigt intet !!!!!! Nå mon ikke vi kommer

Er det i sidste ende ikke et spørgsmål om maglende eller forkert opdragelse?
Altså skal alle os der har børn i en alder af 18 år eller ældre kigge på os
selv,
og spørge os selv om vi har gjort hvad vi kan for at det ikke er vores børn
der bare kører videre.
Hvis _alle_ gjorde dette, så var problemet ikke eksisterende.

"If your'e not part of the solution, your'e part of the problem"

Bare en lille strøtanke.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Ukendt

Dato : 03-05-07 23:55

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> wrote in message

> <mogens.amd64@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Er det i sidste ende ikke et spørgsmål om maglende eller forkert
> opdragelse?

Det tror jeg. Da jeg var 18 kunne jeg aldrig finde på at køre så rablende
sindsygt. Det handler om at opføre sig ordentligt, pure and simple... i
øvrigt tør jeg ikke tænke på hvad mit fædrende ophav havde udsat mig for af
repressalier hvis jeg havde gjort det

/Kim

Fra : ShutEye

Dato : 04-05-07 00:40

> [...]
> øvrigt tør jeg ikke tænke på hvad mit fædrende ophav havde udsat mig for
> af repressalier hvis jeg havde gjort det

Men i dag er dine børn noget du har til rådighed når du en gang i mellem
ikke arbejder.
Ellers er dine børn mest børn af institutioner ... vuggestue, børnehave,
fritter, bygger/klub, skole osv.
Så når du har dine børn hos dig gælder det om at ha' det GODT.
Mange forældre i dag glemmer sgu at det er DEM der satte børnene i verden og
at det er DEM der har ansvaret.
Man kan ikke tørre det af på det såkaldte samfund.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 04-05-07 00:54

"ShutEye" <no@no.no> skrev i en meddelelse

> [...]
> og at det er DEM der har ansvaret.
> Man kan ikke tørre det af på det såkaldte samfund.

Mine børn har det godt når jeg er sammen med dem.
Men de ved samtidig også hvad de må og ikke mindst hvad de ikke må.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : ShutEye

Dato : 06-05-07 13:52

> Mine børn har det godt når jeg er sammen med dem.
> Men de ved samtidig også hvad de må og ikke mindst hvad de ikke må.

Det lyder godt :)

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 04-05-07 06:03

Efter mange tanker skrev ShutEye:

> [...]
> at det er DEM der har ansvaret.
> Man kan ikke tørre det af på det såkaldte samfund.

Jeg vil give dig 99% ret.
Jeg mener dog stadig at pædagokker og skolelærere skulle fjernes helt
fra fag der har med børn at gøre, og sådanne stillinger skulle så
besættes af folk der gennem en optagelsesprøve kan vise at de rent
faktisk har interesse for børn, og at de magter dem, også når
situationen ikke er højspændt.
Fri debat
Kai

Fra : Lars Holst

Dato : 04-05-07 09:34

=?ISO-8859-15?Q?Fister_L=F8gsovs?= <Kunta@starmail.invalid.co.za> said
in news:mn.21a77d753d570bfc.52736@starmail.invalid.co.za:

> [...]
> besættes af folk der gennem en optagelsesprøve kan vise at de rent
> faktisk har interesse for børn, og at de magter dem, også når

De mennesker der arbejder professionelt med børn bør have den teoretiske
ballast man får gennem uddannelsen så ikke det alt sammen er en flok
naive "godhjertede" frivillige uden målrettet kvalitet i relationerne,
uden dannelsesperspektivet i samværet og uden evne til at konfliktløse og
skabe udvikling.

Hvis det alt sammen var frivillige som i spejderkorps og sportsforeninger
ville der ganske givet også være en større grad af sexuelle misbrug i
institutionerne.

Men det er korrekt at der i pædagoguddannelsen og læreruddannelsen,
ligesåvel som i køreuddannelsen, bør sorteres en langt større del fra i
forbindelse med uddannelsen og der bør være en opfølgning på
uddannelserne - igen med frasorteringsmulighed.

Der kommer alt for mange inkompetente bilister og motorcyklister på
vejene og der kommer alt for mange inkompetente pædagoger og lærere ud
til børnene.

--
Lars Holst

Fra : Ivan Sparvath

Dato : 04-05-07 10:12

"Lars Holst" <delfinerne@yahoo.com> skrev i en meddelelse
[klip]
> [...]
>
> Der kommer alt for mange inkompetente bilister og motorcyklister på
> vejene og der kommer alt for mange inkompetente pædagoger og lærere ud

Joh, det har du da ret i; men i disse tider med fuld beskæftigelse kommer
ALLE ind, som søger de pågældende uddannelser.
Næh, problemet ligger i hjemmet.
Det har det altid gjort, og der har ALTID været de hjernedøde Brian'er, som
ikke kender de fysiske love og tror, de er udødelige.
Det, der er nyt er:

1) De har penge nok til at købe et køretøj, som forvolder mere skade end en
tunet knallert.
2) Aviser/medier skriver om ALT, havd der sker ALLE steder i det ganske
land.

Hilsen
Ivan, Århus

Fra : ShutEye

Dato : 06-05-07 13:53

> Fri debat

lol :)

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 04-05-07 06:00

Kim Frederiksen formulerede fredag:
> [...]
> øvrigt tør jeg ikke tænke på hvad mit fædrende ophav havde udsat mig for af

Jeg var godt nok blevet gjort til lirekassemand, hvis min far havde
taget mig i stupid kørsel, hvor det kunne gå ud over andre.
Kai

Fra : Bjarne

Dato : 04-05-07 12:52

HB skrev:
> [...]
> motorcykler.
> Hvad faen kan man gøre ved de idioter?
> De er jo hæmningsløse, egotrippende og uden nogen form for medfølelse

http://en.wikipedia.org/wiki/Dexter_(TV_series)

Bjarne

Fra : TheTransporter

Dato : 04-05-07 16:19

On Thu, 3 May 2007 18:39:42 +0200, "HB" <hbsnabela.dk> wrote:

> [...]
>Hvad faen kan man gøre ved de idioter?
>De er jo hæmningsløse, egotrippende og uden nogen form for medfølelse for

havde det vret mig havde jeg skyndt mig ud af bilen og ladet den stå
og ladet narrøven kværne ind i den da det så var hans forsikring der
stod med lorten, og derved også ham selv.

---
Mvh
TheTransporter
1996 Nissan Almera 1,6 SR
2006 Passat Variant Highline 2,0 TDI (Taxa)

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-07 17:21

"TheTransporter" <praetorian@t_n_f_s.dk> skrev i meddelelsen

> havde det vret mig havde jeg skyndt mig ud af bilen og ladet den stå
> og ladet narrøven kværne ind i den da det så var hans forsikring der
> stod med lorten, og derved også ham selv.
>
> ---

Jeps - men mon man lige holder hovedet koldt i det øjeblik man ser 2 sæt
lygter komme ræsende mod èn?

/HB

Fra : Hr. Jensen

Dato : 04-05-07 21:25

On Fri, 4 May 2007 18:20:32 +0200 "HB" <hbsnabela.dk> sent the following
smoke signals:

>Jeps - men mon man lige holder hovedet koldt i det øjeblik man ser 2 sæt
>lygter komme ræsende mod èn?

Hvis man har en Hummer, er det så ikke bare at klappe sømmet i bund og
lade Darwin klare resten?

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Ukendt

Dato : 05-05-07 09:49

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
> smoke signals:

> Hvis man har en Hummer, er det så ikke bare at klappe sømmet i bund og

LOL

/HB

Fra : TheTransporter

Dato : 05-05-07 15:12

On Fri, 04 May 2007 22:24:46 +0200, Hr. Jensen
<aage.er@musikalsk.invalid> wrote:

>On Fri, 4 May 2007 18:20:32 +0200 "HB" <hbsnabela.dk> sent the following
>smoke signals:

>Hvis man har en Hummer, er det så ikke bare at klappe sømmet i bund og
>lade Darwin klare resten?

Good one

---