Nascar
Fra : Hojvaelde@gmail.com

Dato : 03-05-07 14:36

Nå nu vil Toyota ud at køre i Nascar.

Sku de ikke få F1 til at køre rigtigt først

Er det med en lexus motor eller er det ikke en stærkt standardiseret
motor(samme motor de alle kører med).

Benny

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 03-05-07 14:49

Efter mange tanker skrev Hojvaelde@gmail.com:
> [...]
>
> Sku de ikke få F1 til at køre rigtigt først
>
> Er det med en lexus motor eller er det ikke en stærkt standardiseret

Det har de vist med temmelig stor succes gjort i en del år.
Kai

Fra : Benny

Dato : 03-05-07 18:13

"Fister Løgsovs" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse

> Det har de vist med temmelig stor succes gjort i en del år.
> Kai

OK

Er ikke en regelmæssig besøgende på siden.

Benny

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 03-05-07 18:40

Benny formulerede spørgsmålet:
> "Fister Løgsovs" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse

> OK
>
> Er ikke en regelmæssig besøgende på siden.
>
> Benny

Jeg mener at det hedder Craftmans Cup, men jeg har ikke den store
interesse i Nascar, så det er sikkert ikke rigtigt.
Kai

Fra : Bruno

Dato : 03-05-07 22:17

Fister Løgsovs wrote:

> Det har de vist med temmelig stor succes gjort i en del år.
> Kai

Toyota er ny i NASCAR dvs. de er fra denne sæson med i det som populært
kaldes NASCAR, men som faktisk hedder NASCAR Nextel eller noget i den stil.

NASCAR er faktisk forkortelsen for National Association for Stock Car
Auto Racing som står bag Nextel Cup, Craftsman Truck Series m.fl.

Jeg kan godt forstå Toyota bruger krudt på NASCAR, den serie er MEGET
stor i USA og bilerne er tættere på hvad der køre på vejene (de
amerikanske veje om ikke andet) så det flytter helt sikkert markedsandele.

Faktisk er Toyota fornyligt blevet nr. 1 bilproducent i verden, så selv
om de ikke har succes i F1 går det ikke så ringe og forøvrigt så kan de
vist dårligt kaste mere efter F1 end de allerede gør.

Mvh
Bruno