Klima lugter af rådne sokker - har nogen p~
Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 03-05-07 05:50

Hej guruer,

Efter vinteren er vores aircon begyndt at lugte fælt de første par minutter
efter det bliver tændt - selvom vi har haft det tændt jævnligt vinteren
igennem.
Er det noget vi skal have serviceret på et værksted, eller kan det klares
med sådan en spraykur ?

http://www.carlite.dk/default.asp?Action=Details&Item=557

Det lyder for godt til at være sandt - er der nogen her som har erfaringer ?

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 03-05-07 09:27

Andreas M. Hansen wrote:
> [...]
>
> http://www.carlite.dk/default.asp?Action=Details&Item=557
>
> Det lyder for godt til at være sandt - er der nogen her som har

Aglaze har lavet et tilsvarende produkt, som hedder Silver Purifier, som
foregår på præcis samme måde. Det fjerner al dårlig lugt i bilen, oplevelsen
er næsten en ny bil

http://www.cargizmo.dk/product_info.php?cPath=50&products_id=151

--
Med venlig hilsen,
David

Fra : Fl. Baumann

Dato : 04-05-07 07:51

"Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Det lyder for godt til at være sandt - er der nogen her som har
> erfaringer ?

Jeg har prøvet det en enkelt gang da min gamle bil lugtede fælt
når aircon´en kørte.
Værkstedet havde en spraydåse med en meget langt rør de stak
langt ned i alle kanalerne og sprayede et par gange, hvorefter
aircon´en knurrede små 10 min. på recirkulation.

Fra da af var den fæle lugt væk!

Det linkede produkt ser ud til at skulle sprayes ud i kabinen, og
om dette er lige så effektivt som at spraye direkte i kanalerne
aner jeg ikke, men du kan da prøve!

--
Fl. Baumann