He he, hvilken biltype er du?
Fra : Mogens

Dato : 01-05-07 17:34

www.eplugs.net/gfx/QuizStandAlone.htm?quizid=Quiz-1B14EK

Jeg blev udnævnt til en Lamborghini Gallardo

Fra : Anders Majland

Dato : 01-05-07 17:40

> Jeg blev udnævnt til en Lamborghini Gallardo

Konklusion: Du er en Toyota Landcruiser << Det er da ikke så skidt endda
Men gad vide hvilke modeller der reelt ligger i udfaldsrummet ....

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 01-05-07 17:48

> Konklusion: Du er en Toyota Landcruiser << Det er da ikke så skidt endda
> Men gad vide hvilke modeller der reelt ligger i udfaldsrummet ....
Der ligger osse en Trabant.....

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 01-05-07 18:26

2

Fra : Ukendt

Dato : 01-05-07 17:43

> Jeg blev udnævnt til en Lamborghini Gallardo

me 2

Mvh
Morten

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 01-05-07 17:53

"Morten Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> writes:

> me 2

Og jeg blev endnu en LandCruiser.

men hvis jeg havde sagt at jeg kørte ræs på HCAB var jeg blevet til en
Gallardo...

Fra : Ukendt

Dato : 01-05-07 18:23

> Og jeg blev endnu en LandCruiser.
>
> men hvis jeg havde sagt at jeg kørte ræs på HCAB var jeg blevet til en
> Gallardo...

det skrev jeg ikke at jeg gjorde..

Fra : Brian

Dato : 01-05-07 18:39

Morten Juel wrote:

> det skrev jeg ikke at jeg gjorde..

Vel kun fordi at turen fra Næstved (svjh) er for lang ?

/Brian

Fra : Ukendt

Dato : 01-05-07 18:49

> Vel kun fordi at turen fra Næstved (svjh) er for lang ?

hehe nahh er blevet lidt for gammel til den slags.. eller.. hehe

Mvh
Morten

Fra : Neuman

Dato : 01-05-07 17:44

"Mogens" <jow@jow.dk> skrev i en meddelelse
> www.eplugs.net/gfx/QuizStandAlone.htm?quizid=Quiz-1B14EK
>
> Jeg blev udnævnt til en Lamborghini Gallardo

Virkelig sjovt - jeg var en Hummer. Til dagligt kører jeg dog Grand Cherokee
5,9

Fra : Ukendt

Dato : 01-05-07 17:53

"Mogens" <jow@jow.dk> skrev i en meddelelse
> www.eplugs.net/gfx/QuizStandAlone.htm?quizid=Quiz-1B14EK
>
> Jeg blev udnævnt til en Lamborghini Gallardo

Jeg er en Opel Kadett. LOL

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Leonard

Dato : 01-05-07 18:00

On Tue, 1 May 2007 18:53:27 +0200, Buffy wrote:

> Jeg er en Opel Kadett. LOL

Det ville jeg ikke indrømme, hvis det var mig
--
Leonard
http://vw.leonard.dk/

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 01-05-07 18:01

Mogens was thinking very hard :
> Jeg blev udnævnt til en Lamborghini Gallardo

Det blev jeg også :) Det er da vist slet ikke dårligt ;)

Fra : Mogens

Dato : 01-05-07 18:17

"Henrik Stidsen" <henrikstidsen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Det blev jeg også :) Det er da vist slet ikke dårligt ;)

Forskellen er nok den, at din udnævnelse ikke svarer til
virkeligheden. Dét gør som en anden også nævner, min

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 01-05-07 18:50

Mogens pretended :

> Forskellen er nok den, at din udnævnelse ikke svarer til
> virkeligheden. Dét gør som en anden også nævner, min

Ja ja, misundelse er en grim ting, det må du snart se at lære ;)

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 01-05-07 18:19

Mogens skriver:

> www.eplugs.net/gfx/QuizStandAlone.htm?quizid=Quiz-1B14EK
>
> Jeg blev udnævnt til en Lamborghini Gallardo

Samme her.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Tom

Dato : 01-05-07 18:25

"Mogens" <jow@jow.dk> wrote in message
> www.eplugs.net/gfx/QuizStandAlone.htm?quizid=Quiz-1B14EK
>
> Jeg blev udnævnt til en Lamborghini Gallardo

Landcruiser

--
Tom

Fra : Brian

Dato : 01-05-07 18:39

Tom wrote:

> Landcruiser

Samme her - almindelig, almindelig, almindelig.

Jeg må til at bruge noget mere glitter i håret i weekenderne

/Brian

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 01-05-07 18:46

"Brian" <nej@tak.du> writes:

> Samme her - almindelig, almindelig, almindelig.
>
> Jeg må til at bruge noget mere glitter i håret i weekenderne

Bare skub skyggen om i nakken og giv den noget bas, så kan du blive
opgraderet til kasket, sludder, Kadett...

Hvordan skal man svare for at blive til en Trabi?

Fra : TheTransporter

Dato : 02-05-07 05:16

On Tue, 1 May 2007 19:25:11 +0200, "Tom" <christensen@bigfoot.com>
wrote:

>"Mogens" <jow@jow.dk> wrote in message

>Landcruiser

samme her :/

---
Mvh
TheTransporter
1996 Nissan Almera 1,6 SR
2006 Passat Variant Highline 2,0 TDI (Taxa)

Fra : Bjarne K.

Dato : 01-05-07 19:02

"Mogens" <jow@jow.dk> skrev i en meddelelse
> www.eplugs.net/gfx/QuizStandAlone.htm?quizid=Quiz-1B14EK
>
> Jeg blev udnævnt til en Lamborghini Gallardo

Jeg = Land Cruiser

Sjovt har en Civic, men drømmer om en 4wd til farmen

Bjarne K.

Fra : Lars Holst

Dato : 01-05-07 19:11

http://upload.bt.dk/quiz/gallardo.gif

--
Lars Holst

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 01-05-07 19:18

Mogens skrev:

> www.eplugs.net/gfx/QuizStandAlone.htm?quizid=Quiz-1B14EK
>
> Jeg blev udnævnt til en Lamborghini Gallardo

(Min) Konklusion: Du er en Toyota Landcruiser

Du er almindelig, almindelig og almindelig. Lidt kedelig er du også. Til
gengæld er du stabil, tillidsvækkende og meget moderlig. Der er ingen points
for stil eller kunstnerisk udførelse - men du er samtidig også ligeglad.
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 01-05-07 19:23

Der kan man bare se c",)

Konklusion: Du er en Trabant

Muligvis den første og eneste bil i verdenshistorien produceret af tagpap -
til gengæld kan du lave dit helt eget soltag med en hobbykniv. Du er udgået
af produktion, men du er stadig omgærdet af en vis kultstatus.

Fra : Tom

Dato : 01-05-07 19:25

"Bo Rasmussen" <no@mail.dk> wrote in message
> Der kan man bare se c",)
>

> Konklusion: Du er en Trabant
>

> Muligvis den første og eneste bil i verdenshistorien produceret af
> tagpap -

tagpap? Den er da lavet af glasfiber mig bekendt

--
Tom

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 01-05-07 19:27

Tom skrev:

> tagpap? Den er da lavet af glasfiber mig bekendt

Jeg tror ikke du skal tage testen alt for seriøst
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Mogens

Dato : 01-05-07 19:43

> Jeg tror ikke du skal tage testen alt for seriøst

Ssh - ikke rokke ved opfattelsen: "Jeg har selv læst
det i avisen/nettet"

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 01-05-07 19:49

Mogens skrev:

> Ssh - ikke rokke ved opfattelsen: "Jeg har selv læst
> det i avisen/nettet"

Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : RP

Dato : 01-05-07 20:03

> Jeg blev udnævnt til en Lamborghini Gallardo

også mig

Fra : Ukendt

Dato : 01-05-07 20:41

Er en "Hummerbil"

/HB

Fra : Uffe Ravn

Dato : 01-05-07 21:14

RP wrote:

> også mig

Og også mig, havde egentlig forventet at blive noget Opel/Fård-noget.

Ender nok i en folkevogn også.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Esben Juul Sørensen

Dato : 02-05-07 18:50

> www.eplugs.net/gfx/QuizStandAlone.htm?quizid=Quiz-1B14EK
>
> Jeg blev udnævnt til en Lamborghini Gallardo

Ditto!

Hvordan hænger det sammen med "diskretion"???

VH

Fra : Mogens

Dato : 02-05-07 18:57

"Esben Juul Sørensen" <crap@hellhole.com> skrev i en meddelelse

> Hvordan hænger det sammen med "diskretion"???

Ja, det hænger ikke sammen med det. Så hvis du er et udtryk
for diskretion, har du sgu krydset forkert af. Trabant?

Fra : Esben Juul Sørensen

Dato : 02-05-07 20:01

> Ja, det hænger ikke sammen med det. Så hvis du er et udtryk
> for diskretion, har du sgu krydset forkert af. Trabant?

Volvo i Sverige uden modelbetegnelse på bagsmækken og ABBA cd'er i
anlægget...???

Det må da være diskretion.

VH

Fra : Mogens

Dato : 02-05-07 20:05

> Volvo i Sverige uden modelbetegnelse på bagsmækken og ABBA cd'er i
> anlægget...???

Hvorledes ser din Volvo egentlig ud?
(farve, sænket, what ever)

Fra : Esben Juul Sørensen

Dato : 06-05-07 20:09

> Hvorledes ser din Volvo egentlig ud?
> (farve, sænket, what ever)

Askguldmetallic, og ellers standard, standard, standard.

Ingen motorbetegnelse, spoilers, vinge e.l.

VH Esben

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 02-05-07 22:55

Mogens wrote:
> www.eplugs.net/gfx/QuizStandAlone.htm?quizid=Quiz-1B14EK
>
> Jeg blev udnævnt til en Lamborghini Gallardo

HUMMER

XXXXXXXXXXXX CENCURERET XXXXXXXXXXXXXXXXXXX