Findes der D207GP i størrelse 150 eller 16~
Fra : Poul B-H

Dato : 04-07-01 22:15

tipset om Jan O var helt fint.

Jeg ringede fredag formiddag, idet jeg skulle bruge dækket om mandagen, Jan
ringede tilbage og meddelte at et D208GP kunne afhentes kl 1730, i Odense
hvor jeg bor, idet en af hans medarbejdere alligevel kørte forbi lageret på
VestFyn og derefter til Odense. Lidt senere ringede Tonni, som kører den
truck de anvender på løbsdage og vi aftalte at jeg kunne få monteret dækket
om lørdagen kl 1300.
Alt sammen til dækkets pris !! 862kr for et 110

Alt i alt en fin service. Afbalancering fik jeg dog ikke foretaget.

Jan har forhandling af Dunlop racerdæk i DK.

http://www.janomotorsport.dk/dunloptyres/mc/mchovedside.htm

Så betaler det sig ikke at handle i Tyskland

--
Poul B-H
MC21 NSR250SE