Runde skiver A4
Fra : KS

Dato : 15-05-07 08:32

Fra : Ukendt

Dato : 15-05-07 11:23

8000 Århus
Tel: 8693 4040
Fax: 8619 4209
E-mail: hha@sojus.dkTil butik»

Møller
Hvis alt andet glipper prøv google

Fra : KS

Dato : 15-05-07 21:11

"Møller" <eamzget2net.dk> skrev i en meddelelse

> "KS" <keld.soerensenSLET DETTE@.os.dk> wrote in message

> [...]
Det skulle KUN være Rustfri A4 - ikke guld - det må de da være af til den
pris !

Det er sådan noget man får som affald fra en standsemaskine !

Men ellers tak for din indsats !

Mvh KS

Fra : Lars Kristensen

Dato : 15-05-07 21:40

KS wrote:

> Det skulle KUN være Rustfri A4 - ikke guld - det må de da være af til den
> pris !
>
> Det er sådan noget man får som affald fra en standsemaskine !

Hvis du klistre en label med ordne maritim og A4/rustfast på et produkt,
bliver det solgt for priser der ligner priser for mere ædle metaller.
Og specielt når de kommer det i små poser af 5-10 styks.

- Lars

Fra : KS

Dato : 16-05-07 05:31

"Lars Kristensen" <spam@acdc.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis du klistre en label med ordne maritim og A4/rustfast på et produkt,
> bliver det solgt for priser der ligner priser for mere ædle metaller. Og
> specielt når de kommer det i små poser af 5-10 styks.

Det må siges !

Mvh KS

Fra : Møller

Dato : 16-05-07 09:46

KS skrev:
> "Lars Kristensen" <spam@acdc.dk> skrev i en meddelelse
>>
> Det må siges !
>
> Mvh KS

JA det er normalt, at når noget kommer fra bådtilbehørsforetninger, så
koster det det hvide og af øjnene + spidsen af en jetjager, hvorfor jeg
køber det meste i alm. værktøjsforretninger, der er flere der skulle
være leveringsdygtige. så prøv at søg under skruer, bolte, tlbehør til
maskinfabrikker m.v, Kender du nogle på en maskinfabrik kan det oftefås
der. Jeg købte en kasse assorteret hos en lille maskinfabrik, jeg
betalte normal indkøbspris, og det var en helt anden end Masnedø,
Watski, og andre på havne tar.

Nogle sejlklubber køber også stort ind i forbrugsgost til klubbåde, så
måske der?
Møller