mål/tegninger på albin-25-ruder
Fra : Peter D. Mortensen

Dato : 10-05-07 20:23

Hej alle

Jeg skal ha skåret et par nye vinduer til min nyerhvervede albin 25.. "for
og bagrude" ... nogen der ved hvor man finder mål/tegninger?

Har fundet een der skærer acryl ( uv-bestandigt og tonet hvis det ønskes)
til særdeles fornuftige priser

½øj

Fra : kenneth.g

Dato : 13-05-07 07:37

> [...]
> og bagrude" ... nogen der ved hvor man finder mål/tegninger?
>
> Har fundet een der skærer acryl ( uv-bestandigt og tonet hvis det ønskes)

Acryl ? er det ikke lexan ?

jeg kun bruge en adresse på et sted hvor m2 prisen er lavere end 800,- for
5mm plade før den bliver skåret

Hilsen Kenneth / på Amager