Timing af honda xl250r 88
Fra : Ukendt

Dato : 13-05-07 09:48

Hej er der nogen der ligger inde med data blad på en Honda xl250r 1988

Har sat ny cylinder og stempel i. Og mangler teknisk data /Hvilke mærker den
skal stå på.

Kim Christiansen

k.c.multi snabela tdcadsl.dk

Fra : Richard

Dato : 13-05-07 11:10

Cool Cat wrote:

> Hej er der nogen der ligger inde med data blad på en Honda xl250r 1988

Om ikke andet kan du finde specs på kleinjung.de/techdata til '84-85erne...

> Har sat ny cylinder og stempel i. Og mangler teknisk data /Hvilke mærker den
> skal stå på.

Erh, kan krumtap, generatorhjul og pickup samles forkert? Eller er det
blot for at kontrollere tændingstidspunktet for en sikkerheds skyld? - har
ikke set den, men hvis det er elektronisk tænding som mange andre Hondaer,
passer delene vel sammen.

Ellers kan du i en snæver vending muligvis finde en manual på en af de
sites, der indimellem nævnes her - søg vt. i ældre beskeder - men på
længere sigt er en trykt service manual nu god at have. Og en parts fiche
for den sags skyld

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Richard

Dato : 13-05-07 11:15

Richard wrote:

> - men på længere sigt er en trykt service manual nu god at have. Og en parts
> fiche for den sags skyld

Glemte lige: Her kan du se, hvad Honda selv har udgivet af manualer og
anden dok - model og årgang skal du selvfølgelig have helt styr på, inden
du vælger

http://www.honda-eu.it/service/publication/search_model.asp

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Richard

Dato : 13-05-07 11:18

Richard wrote:

> Glemte lige: Her kan du se, hvad Honda selv har udgivet af manualer og
> anden dok - model og årgang skal du selvfølgelig have helt styr på, inden
> du vælger

For en god ordens skyld: Databasen dækker hovedsagelig modeller, der er
importeret til Europa. Og kun ganske få andre

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Ukendt

Dato : 13-05-07 13:18

"Richard" <rpaderichard@netscape.net> skrev i en meddelelse

> For en god ordens skyld: Databasen dækker hovedsagelig modeller, der er
> importeret til Europa. Og kun ganske få andre
>
> --
> Richard Pade, Sorgenfri, DK

Nu er det mest for at sætte knasten rigtigt den første gang, så jeg ikke
smadder en ventil, der må være en der har haft toppen af. før mig.
så hvis der er en der ved hvordan mærkerne skal stå.ville det være super.