Ja en herlig dag, og det regner ikke
Fra : Rasmus Neckelmann

Dato : 11-05-07 20:50

Nu har jeg været ejer af en spritny Suzuki SV650SA '07 i cirka 5 timer, og
verden er et vidunderligt sted... :)

Indtil videre har jeg kun kørt små 200 km på den, men jeg er allerede blevet
dybt forelsket - det er virkelig en verden til forskel, sammenlignet med den
SZR660 jeg kommer fra. Motorgangen er ultra blød (i hvert fald sammenlignet
med en SZR :P) og alting er bare perfekt.

Glæder mig MEGET til om 600 km når den må få mere end 5500 omdr... De få
gange den lige har været oppe og vænne over denne grænse har oplevelsen
næsten været ekstatisk :)

Eneste minus jeg lige kan komme i tanke om er "bagagerummet"... Troede det
var usselt på min gamle SZR, men på SV'en er det mere et hul ned i bagenden
(med et virvar af ledninger), end det er et bagagerum. Nogle SV-ejere der
har tips til hvordan man kan transportere tyveribeskyttelse rundt? (minimum
en skivebremselås).

Den kostede mig i øvrigt præcis 100.000 kr hos Farsø MC, inkl levering/anden
bagskærm/blinklys/og andre småting. Nu må jeg jo bare skynde mig at finde
mig et arbejde (færdig m at studere om en månedstid) så jeg kan give banken
pengene tilbage :)

Nå, det var så lige et glædesudbrud fra mig af -- i hører nok snart fra Jes
der vist er ret glad for sin nye 1000'er :)

--
mvh Rasmus Neckelmann

Fra : Armand

Dato : 12-05-07 11:16

"Rasmus Neckelmann" <neckelmann@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Nå, det var så lige et glædesudbrud fra mig af -- i hører nok snart fra
> Jes der vist er ret glad for sin nye 1000'er :)

Og åbentlyst SÅ meget gladere end dig, at han ikke er til at drive ind til
PC'en

--
Armand.

Fra : Brian Lund Larsen

Dato : 12-05-07 11:24

On 11 Maj, 21:50, "Rasmus Neckelmann" <neckelm...@gmail.com> wrote:

> [...]
> har tips til hvordan man kan transportere tyveribeskyttelse rundt? (minimum

Tillykke med den.

Jeg har selv overvejet om man ikke kunne flytte de sikringsbokse og
ledninger der er placeret midt i "hullet" så man kunne få lidt mere
plads. Der er rimeligt plads foran boksene, det kan faktisk lige
præcist lade sig gøre at stoppe et par cowboybukser derned, men pga.
den åndsvage placering af boksene kan der næsten ikke komme noget
forbi ned til hvor der er plads.

--

// brian - SV1000S K6

Fra : Rasmus Neckelmann

Dato : 14-05-07 17:24

Brian Lund Larsen wrote:
> Tillykke med den.

Tak tak :)

> [...]
> præcist lade sig gøre at stoppe et par cowboybukser derned, men pga.
> den åndsvage placering af boksene kan der næsten ikke komme noget

Nu vil jeg i første omgang forlange af forhandleren at han fixer
ledningerodet når cyklen skal til 1000km-service snart. Så skal jeg nok få
plads til min lås på en eller anden måde :)

--
mvh Rasmus Neckelmann

Fra : Ole Hansen

Dato : 12-05-07 20:09

Rasmus Neckelmann wrote:
> Nu har jeg været ejer af en spritny Suzuki SV650SA '07 i cirka 5 timer, og
> verden er et vidunderligt sted... :)

Tillykke med den.. Var det så dig og Jes, jeg så tøffe rundt i Aalborg i
dag? Er cyklerne samme farve?

--
Ole Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 12-05-07 20:55

> [...]
> bagenden (med et virvar af ledninger), end det er et bagagerum. Nogle
> SV-ejere der har tips til hvordan man kan transportere tyveribeskyttelse

Hej der ..

Jeg har selv brugt denne holder fra ABUS, og syndtes det er helt genialt ..

http://www.abus.de/de/main.asp?ScreenLang=de&sid=23388308322020812052007626113494&select=0105b06&artikel=4003318123726

/Peter V

Fra : Jes Vestervang

Dato : 13-05-07 09:23

Ole Hansen <moped@get2net.dk> writes:

> Tillykke med den.. Var det så dig og Jes, jeg så tøffe rundt i
> Aalborg i dag? Er cyklerne samme farve?

De er begge sorte, men vi har kun kørt i Aalborg i en flok af fire
SV'ere

<http://www.control.aau.dk/~jvje03/svsvsvsv.jpg>
--
mvh Jes Vestervang @ SV1000S & DT125R

Fra : Ole Hansen

Dato : 13-05-07 11:27

Jes Vestervang wrote:

> De er begge sorte, men vi har kun kørt i Aalborg i en flok af fire
> SV'ere
>
> <http://www.control.aau.dk/~jvje03/svsvsvsv.jpg>

Herligt syn Glem ikke www.svrider.dk - jeg vil så gerne, der kom
lidt medlemmer i det Nordjyske

--
Ole Hansen

Fra : Rasmus Neckelmann

Dato : 14-05-07 17:25

Ole Hansen wrote:

> Herligt syn

Omend lidt veninde-agtigt...
Godt man ikke kan se nummerpladerne på billedet :)

--
mvh Rasmus Neckelmann

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 14-05-07 19:46

Rasmus Neckelmann skrev den 14 maj 2007 i

ROFL!

--
http://dfmc.dk/?id=183 (virker ikke)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 13-05-07 19:59

Ole Hansen <moped@get2net.dk> writes:

> Herligt syn Glem ikke www.svrider.dk - jeg vil så gerne, der kom
> lidt medlemmer i det Nordjyske

Vi følger alle med derinde
--
mvh Jes Vestervang @ SV1000S & DT125R

Fra : Jes Vestervang

Dato : 14-05-07 21:51

"J.C.Kløve" <jck@aats.dk> writes:

> Wow Det ser da godt ud

Jeps

> Vi skulle jo køre en tur ved lejlighed

Det ville da være nærliggende, men pt. stresser vi alle over
afgangsprojekterne som skal være færdige om tre uger og derefter
flytter vi over alle bjerge :-/

Hvis der er nogen i et midtjysk firma som savner en
regulerings/elektroingeniør er I i øvrigt velkomne til at sende mig en
mail

> hmmm ... så fornem en SU fik jeg skutte da jeg gik på AUC (AAU), Da
> hed det cykel og bus og naboens 12-7 når det kunne passe

Nu fik jeg jo en fin byttepris for Fazeren, og med ingeniørmanglen in
mente turde jeg godt at gamble lidt ved at låne det resterende

SU'en alene er kun lige nok til at overleve på, resten er blevet
financieret af SU-lån (noget af tiden) og sommerferiearbejde.
--
mvh Jes Vestervang @ SV1000S & DT125R