epoxy coatning af benzin tank
Fra : carsten

Dato : 11-05-07 13:39

Hej NG
er der nogle der har kendskab til emnet
og hvor kan jeg evt. købe epoxy til formålet
/Carsten

Fra : jbw

Dato : 11-05-07 13:45

On 11 Maj, 14:39, carsten <s...@spam.dk> wrote:
> Hej NG
> er der nogle der har kendskab til emnet
> og hvor kan jeg evt. købe epoxy til formålet
> /Carsten

Prøv at søge efter veteranimporten, han har noget der hedder "Tank
cure"

Fra : Jes Vestervang

Dato : 11-05-07 13:59

carsten <spam@spam.dk> writes:

> er der nogle der har kendskab til emnet og hvor kan jeg evt. købe
> epoxy til formålet

Jeg har brugt tank cure fra Gorm Wæhrens i Skive med stor succes og
har skrevet en del om det tidligere:
<http://groups.google.com/groups/search?q=author%3Ajes+author%3Avestervang+tank+cure>

--
mvh Jes Vestervang (på vej ud at hente ny sv1000s @ FZS600 & DT125R

Fra : Kim Svensson

Dato : 11-05-07 18:12

Hej
Jeg coatede tanken i min 30 år gamle BMW for efterhånden 1 år siden,
der har ikke været noget problem med det. Jeg har brugt ganske alm
epoxy til båd bygning, købt i biltema for ca 60 -80 kr

MVH

Fra : EK

Dato : 19-05-07 01:51

Kim Svensson <kim.svensson@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:qp8943lfnpkntf1gi3n2n4j69erpn0v1ai@4ax.com...
> [...]
> der har ikke været noget problem med det. Jeg har brugt ganske alm
> epoxy til båd bygning, købt i biltema for ca 60 -80 kr

klip

Hvordan ?
Hælder man bare epoxy i tanken og vipper den rundt? Er det måden at fordele
epoxyen på eller er der et trick?

Mvh
Erik