Køb af motor/gearkasse
Fra : Ole Mogensen

Dato : 09-05-07 14:04

Hej

Jeg skal have en ny gearkasse til min guzzi, og har
fundet en motor/gearkasse som jeg snart skal ud og se på.
Problemet er at motor/gearkasse ikke kan afprøves, så
hvad pokker gør man ?
Hvad kigger i på ?

mvh. Ole

Fra : tp

Dato : 09-05-07 21:49

> [...]
> fundet en motor/gearkasse som jeg snart skal ud og se på.
> Problemet er at motor/gearkasse ikke kan afprøves, så

køber billigt nok til at du har råd til endnu en hvis det kikser

Gearkasse kan du jo prøve om den virker med gearskift og om der er slør etc
(såfremt den er sepereret fra motor). Motoren er en anden sag, men kan
motoren tørnes, og kan du evt lave komp test er du da et stykke af vejen....
Meeeen det er jo en tillidssag

nogle giver dog garanti på at den kan starte når den er monteret. du kan jo
spørge

Fra : Bjarne

Dato : 10-05-07 09:23

In article <f1sgsf$o0l$1@news.net.uni-c.dk>,
   Ole Mogensen <ole.mogensen@fysik.dtu.dk> writes:
> Hej
>
> Jeg skal have en ny gearkasse til min guzzi, og har

Må jeg have lov at spørge om hvorfor du skal have ny gearkasse og
til hvilken guzzi ?

mvh,
Bjarne

Fra : Ole Mogensen

Dato : 10-05-07 11:07

Bjarne wrote:

> Må jeg have lov at spørge om hvorfor du skal have ny gearkasse og
> til hvilken guzzi ?
>
> mvh,
> Bjarne

Joo da, den gamle er slidt op, skifter meget dårligt, og
"koger" olien.

Det er en 850 T3 Calif (78)

mvh.

Ole