OT: Medievant radikal går til Khader
Fra : MKS - 74

Dato : 08-05-07 13:24

Den herre som en del her tilsyneladende elsker at hade :

http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2007/05/08/135331.htm?nyheder

--
-Michael
Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:

Fra : Hekto

Dato : 08-05-07 14:28

MKS - 74 explained :
> Den herre som en del her tilsyneladende elsker at hade :
>
> http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2007/05/08/135331.htm?nyheder

Vi hader ham skam ike! Han er faktisk en flinker
fyr ... bare han ikke forsøger at passe sit
arbejde!

Han er vel snu nok til at forlade den synkende
skude. 'Hende med håndtasken' er vist ikke værd
at sætte sin sidste femmer på, for tiden!

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Jacob Larsen

Dato : 08-05-07 16:36

"MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> wrote in message
> Den herre som en del her tilsyneladende elsker at hade
> :
>
> http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2007/05/08/135331.htm?nyheder

Han har i det mindste fundet sammen med en anden person, der er lige så
uduelig men medievant. Håber godt nok de to populistiske politiske
analfabeter holdes ude af folketinget.

--
Mvh. Jacob Larsen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879

Fra : TWL

Dato : 08-05-07 17:34

MKS - 74 wrote:
> Den herre som en del her tilsyneladende elsker at hade :
>
> http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2007/05/08/135331.htm?nyheder

Jeg lagde mere mærke til :
'Den afgående direktør for Rådet for Større Færdselssikkerhed, René la
Cour Sell'

Så ham skal vi sikkert ikke høre mere til

Thomas

Fra : Eg Egemarke

Dato : 08-05-07 19:11

Ja han stopper snart
Glemmer aldrig da han ville have cruise control forbudt ??

MvH Eg

Fra : Armand

Dato : 09-05-07 00:28

"MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Den herre som en del her tilsyneladende elsker at hade :
>
> http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2007/05/08/135331.htm?nyheder

Jup, Hán var ikke længe om at skifte spor til trods for virkelig at have
rejst støv i De Radikales lejr for at komme på partiets opstillingsliste

Når man betragter mandens taburet-jagt, skinner hans evindelige råben op i
øjnene som mere for egen vindings skyld (á blive et kendt navn/ansigt) end
for sagens (á Rådet for Større Fæ), hvilket ikke klæder en folkevalgt. Så i
princippet en selvmodsigende mission, men man skal ikke lade sig overraske

--
Armand.

Fra : Hekto

Dato : 09-05-07 11:53

Armand expressed precisely :
> [...]
> princippet en selvmodsigende mission, men man skal ikke lade sig overraske

Når man angler efter forside-berømmelse, er
populisme et godt værktøj!

Hæ! han falder vel i samme kattegori som Louise
Frevert!?

Fra : Jacob Larsen

Dato : 09-05-07 18:27

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT13> wrote in message
> Armand expressed precisely :
>
> Når man angler efter forside-berømmelse, er
> populisme et godt værktøj!
>
> Hæ! han falder vel i samme kattegori som Louise
> Frevert!?

Så vil jeg gerne se mig fri for at se billederne denne gang....

Fra : Hekto

Dato : 09-05-07 23:11

On Wed, 09 May 2007 19:26:56 +0200, Jacob Larsen wrote:

> SÃ¥ vil jeg gerne se mig fri for at se billederne denne gang....

*GRILL*
--
/Hekto