Offroader, og hvordan tager man baghjulet ~
Fra : Moller

Dato : 07-05-07 20:20

Hejsa,
   Sådan en DR500S passer ik lige med den baghjuls løfter som jeg har til
MZ'en... så hvad kan der anbefales at købes ??? så det er nemt at f.eks.
tage baghjulet af ved kædeskift/tromleservice ???? hvis det også kan
bruges til forhjul/forgaffel ben afmontering er det perfect ;)

--
VH
   Moller

Fra : Anders Majland

Dato : 07-05-07 20:34

> [...]
> tage baghjulet af ved kædeskift/tromleservice ???? hvis det også kan
> bruges til forhjul/forgaffel ben afmontering er det perfect ;)

Den klodses op under bundskjoldet - Og hvis du er nervøs ved om den bliver
der så lige en sikkedsnor fra styret op

En kasse øl eller andet forhåndværende. Som f.eks 4 billeder her
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=8079

/A

Fra : CL

Dato : 07-05-07 21:15

Moller wrote:
> [...]
> f.eks. tage baghjulet af ved kædeskift/tromleservice ???? hvis det
> også kan bruges til forhjul/forgaffel ben afmontering er det perfect
Til min knoldhopper ( Honda XL 600 R 134 Kg) købte jeg
sådan en ved Louis 10003390.
Selvom den virker meget stabil løsner jeg baghjulet
inden jeg hæver den.
Den virker også fint ved afmontering af forhjulet.
Carsten Larsen
CBR 1K DUAL

Fra : Moller

Dato : 12-05-07 20:51

CL skrev:
> [...]
> Selvom den virker meget stabil løsner jeg baghjulet
> inden jeg hæver den.
> Den virker også fint ved afmontering af forhjulet.

   Kanon, bestiller den straks ;) den skal nok være nyttig lang tid
frem... og så kan den vel også bruges på MZ'en.

--
VH
   Moller

Fra : Claus Rittig

Dato : 07-05-07 22:18

"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> tage baghjulet af ved kædeskift/tromleservice ???? hvis det også kan
> bruges til forhjul/forgaffel ben afmontering er det perfect ;)

Brug en motocross lift, den er stabil og let at bruge (løfter mc'en under
motoren).

Jeg har en du kan overtage billigt! (Aalborg)

Rittig