Hvorledes er det at handle med FC-Moto.de ~
Fra : Andersen [3650]

Dato : 06-05-07 19:40

Har lige fundet dem 20? billigere med
den hjælm jeg vil have i forhold til den
ellers så omtalte Louis.de

Andersen [ 3650 ]
Smid brugere af SPAMFIGHTER i søen

Fra : Kim Sorensen

Dato : 06-05-07 20:30

"Andersen [3650]" <siger@det.ikke> skrev i en meddelelse
> Har lige fundet dem 20? billigere med
> den hjælm jeg vil have i forhold til den
> [...]

Hvad er der i vejen med brugere af Spamfigther?

/Kim

Fra : Armand

Dato : 06-05-07 21:41

"Kim Sorensen" <kimerflink@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Andersen [3650]" <siger@det.ikke> skrev i en meddelelse

> Hvad er der i vejen med brugere af Spamfigther?

Spamfighter er måske god nok for brugeren; men den påhæfter sig selv som
regulær spam-reklame på alle news-indlæg og sikkert også mails.
En spamfighter der selv er spam

--
Armand.

Fra : Steen Gruby

Dato : 06-05-07 21:59

On Sun, 6 May 2007 22:40:57 +0200, "Armand" <kim-armand@mail.dk>
wrote:

Hej Armand.

>En spamfighter der selv er spam

Det er så hvad det kan være.
Det jeg finder mest betænkeligt er at SpamFighter sender meddelse
tilbage til "forfatteren" af programmet.
Angiveligt for at informere om nye typer spam.
Jeg opfatter den som en trojansk hest man selv har inviteret ind.
Hvad meddeler den ellers "forfatteren" om som vi ikke ved om, og som
vi helst vil være for uden?

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : John de Summer-Braso~

Dato : 07-05-07 07:19

Hos mig har SPAMfighter fungeret excellent. Spam-problemet taget i
betragtning er det lille forbehold som her nævnes en detalje.

Fra : Torben Scheel

Dato : 07-05-07 08:01

John de Summer-Brason wrote:
> Hos mig har SPAMfighter fungeret excellent. Spam-problemet taget i
> betragtning er det lille forbehold som her nævnes en detalje.
>
> "Steen Gruby" <oz9zi@virker.ikke> skrev i en meddelelse

Måske enig. Problemet overgås i hvert fald af folk der ikke vil lære den
mest basale netikette

--
vh
Torben

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 07-05-07 20:16

Torben Scheel skrev den 07 maj 2007 i

> Måske enig. Problemet overgås i hvert fald af folk der ikke vil lære den
> mest basale netikette
-
Tænker du på nogen bestemt? Da vel ikke John de "Jegskiderjeralleenhatfuld"?
-
Men spamfighter er såmænd da udmærket, folk vil bare ikke betale abbo for at
slippe for vedhæftningen til deres emails, og så har vi balladen.

Fra : Torben Scheel

Dato : 08-05-07 08:15

Arne Lorenzen wrote:

> -
> Tænker du på nogen bestemt? Da vel ikke John de "Jegskiderjeralleenhatfuld"?

Din formulering. Men jeg undres over de journalister og forfattere der
af og til kigger herind, fyrer et par indlæg af i vildskab og uden
hensyn til konventioner og andet "ligegyldigt" - og undlade at reagere
på venlige henstillinger. Deriblandt John, som ellers har gjort en del
godt for MC-ismens omdømme.

Måske "man er for kendt til det her sted" eller noget, for nu at citere
Det brune punktum

--
vh
Torben

Fra : Jakob

Dato : 07-05-07 11:31

Andersen [3650] wrote:
> Har lige fundet dem 20? billigere med
> den hjælm jeg vil have i forhold til den
> ellers så omtalte Louis.de

Sidst jeg prøvede kunne man ikke betale med kreditkort... Og hvis
indregner porto i dit regne stykke, tvivler jeg på at prisforskellen er
ret stor.

--
Jakob, 748SP+749S