Advarsel Louis.de
Fra : André S Hansen

Dato : 04-05-07 20:01

Magen til bæskubber firma, skal man lede længe efter.

Bestilte en masse ting, blandt andet en taske og 2 momentnøgler, fik pakke
med 1 momentnøgle, og tasken var på mystisk vis, blevet til knæbeskytter,
fint nok alle kan tage fejl, sendte mail, og bad om manglende momentnøgle,
og sendte knæbeskytter tilbage til dem, sammen med en besked, om at sende
det rigtige, altså taske, manglende momentnøgle kom, og så kom tasken langt
om længe, satme om de så ikke sendt et brev på tysk, om at jeg skyldte 9,93
euro, fint nok, skrev mail, og bad dem forklare, hvorfor de mente jeg
skyldte dem penge, fik ny mail i dag, om de sender en momentrnøgle med
posten.

Kan satme ikke tage mere, kan jeg ikke bare nægte modtagelse af pakke, og
trække penge tilbage for sidste momentnøgle.
Og så kan de blæse baller efter de 9,93 euro, de mener jeg skylder, koster
mere at lave bankoverførsel til tyskland, fatter ikke, hvorfor de ikke kan
tage dem på kreditkort.

Satme sidste gang, jeg køber noget ved dem.

Mhv
Mister Lucky
Nu med 3 momentnøgler åbenbart

Fra : Brian Sørup

Dato : 04-05-07 20:06

"André S Hansen" <web123bobbleboy@webspeed.dk(fjern web123)> skrev i en
meddelelse news:463b82fa$0$14048$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> [...]
kan
> tage dem på kreditkort.
>
> Satme sidste gang, jeg køber noget ved dem.

Synd for dig....
Jeg har købt hos dem flere gange, aldrig bøvl, og jeg har betalt med
VISA-kort hvergang....
--
Brian Sørup
Honda VFR 750 F RC36

Fra : Ole Schultz

Dato : 04-05-07 22:02

On Fri, 4 May 2007 21:06:13 +0200, "Brian Sørup"
<camaroFJERNpower454@hotmail.com> wrote:

>Synd for dig....
>Jeg har købt hos dem flere gange, aldrig bøvl, og jeg har betalt med
>VISA-kort hvergang....

Jeg har samme gode oplevelse(r) med Louis som Brian

mvh Ole

Fra : MKS - 74

Dato : 04-05-07 20:13

On Fri, 4 May 2007 21:01:07 +0200, "André S Hansen"
<web123bobbleboy@webspeed.dk(fjern web123)> wrote:

>Magen til bæskubber firma, skal man lede længe efter.

Hvorfor ikke prøve at ringe til dem og forsøge at rede trådene ud?

--
-Michael
Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:

Fra : Sonny T. Larsen

Dato : 04-05-07 21:24

On Fri, 4 May 2007 21:01:07 +0200, André S Hansen wrote:

> Satme sidste gang, jeg køber noget ved dem.

Underligt - har selv handlet der nogle gange efterhånden, ganske
uden problemer.

--
/Sonny - #include <std.disclaimer.h>

"I don't have an attitude problem, you have a perception problem."

Fra : Henrik Mahler

Dato : 04-05-07 23:24

Har handlet der 7-8 gange via net, og været med på PMC´s tur
til Hamborg-filialen også, har sparet 1000-vis ag kroner, og
haft en bedre oplevelse end ved handel i Danmark, ja, udover
at jeg altså typisk har fået det dobbelte for mine penge, de
nedsatte varer er jo typisk 30-40 pct billigere i forvejen.

Kvaliteten har været fin, deres billige tøj har været bedre
og billigere end det jeg prøvede i bilka f.eks. herudover ka
man med deres monster katalog, eller på hjemmesiden, i ro og
mag finde ting som det ellers er besværligt at støve op

Der har altid været orden i bestillinger og leveringer, at
Louis leverer med Postdanmark har været en befrielse når jeg
tænker på at UPS, DPD, DHL, InterParcel, etc. altid gir bøvl

Ved sidste bestilling havde jeg tastet visa-nummeret forkert
men fik en høflig henvenddelse på engelsk fra deres udlands-
afdeling, vi aftalte ordren blev annuleret og jeg bare lavede
en ny, da jeg havde fundet endu fler ting til bestillingen i
mellemtiden

Fra : Jan Petersen

Dato : 04-05-07 23:26

Jeg har kun positive oplevelser ved at handle med dem - og tingene er som
regel her 2 dage efter. I alt ca 10 handler.

Mvh
Jan Petersen

Fra : Christian D. Pederse~

Dato : 04-05-07 23:33

Jeg har købt RIGTIG mange ting hos Louis.de, og ikke en eneste gang har jeg
haft problemer med dem.

Ring dog til dem, istedet for at svine dem til her. Samtale fremmer
forståelsen. OG TAL PÆNT, det kan nemlig godt betale sig i længden.

Med Venlig Hilsen
Christian

Fra : Brian Sørup

Dato : 05-05-07 00:01

"Christian D. Pedersen" <abrcdp@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ring dog til dem, istedet for at svine dem til her. Samtale fremmer
> forståelsen. OG TAL PÆNT, det kan nemlig godt betale sig i længden.

Specielt når man handler med Tyskere, de kan blive helt usandsynligt
firkantede hvis man træder dem for meget over tæerne.......
--
Brian Sørup
Honda VFR 750 F RC36

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 05-05-07 07:34

André S Hansen skrev den 04 maj 2007 i

Har handlet hos louis for rigtig mange penge gennem årene.
Har aldrig haft problemer, så det.....

--
Mvdlh - Arne Lorenzen / http://dfmc.dk/?id=183

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 05-05-07 08:31

André S Hansen skrev:

Jeg har handlet hos Louis såvel i butikkerne, som via nettet mange mange
gange (havde da skrabet 46 øvro sammen på kortet sidste år)
jeg har _aldrig_ oplevet at de har været problemer.

--
Dun@nt
1K, SFau-R, White Gold

Fra : Kim

Dato : 05-05-07 09:31

Jeg har også handlet der flere gange, og det har altid været en god
oplevelse. Har brugt visa hver gang uden problemer.

Mvh. Kim Hansen.

Fra : Hekto

Dato : 05-05-07 10:37

On Fri, 04 May 2007 21:01:07 +0200, André S Hansen wrote:

> Satme sidste gang, jeg køber noget ved dem.

Jeg og mange bekendte har handlet dér i årevis - totalt uden problemer!

Eneste fejlleverance har været et par bremseklodser i 2005 ... som jeg så
byttede til noget andet i Lubeck for en måneds tid siden! TOTALT uden så
meget som et løftet øjenbryn!!!!

Hvis bare ½-delen af de danske butikker der 'praler' af at man kan
henvende sig pr. e-mail, svarede tilbage lige så prompte som Louis gør pr.
e-mail eller telefon, så var meget nået!

--
/Hekto

Fra : Henrik Mahler

Dato : 05-05-07 11:26

HØRT !!!

Fra : John de Summer-Braso~

Dato : 05-05-07 12:14

Jeg ved ikke hvem der har fundet på udtrykket 'Træerne vokser ikke ind i
Himlen', men jeg synes det på en eller anden måde passer på www.louis.de.
Her gik man og troede - efter mange års Internethandel med dem - at man
havde fundet noget af det ypperste, prisbilligste og mest servicevenlige i
moderne Internethandel. Man har gang på gang gået og undret sig over,
hvordan kan Louis performe så godt som tilfældet er? Så kommer André S
Hansen så med vaskeægte indsigelser, for ikke at sige klage og brok.
André, min mand, du har en oplevelse som jeg overhovedet ikke kan nikke
genkendende til. Men jeg accepterer, at det eksisterer. Ingen er perfekte.
Ej heller Louis. Træerne vokser ikke ind i himlen...

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 05-05-07 17:12

John de Summer-Brason skriblede (igen)den 05 maj 2007 i

> Ingen er perfekte. Ej heller Louis. Træerne vokser ikke ind i himlen...

Ej heller hvad brug af citering angår, åbenbart.
Ta´dig lige sammen John (opfordringer har der været nok af) til at følge
alment anerkendt praksis, og gør det MEGET nemmere for læserne at finde rundt
i det der skrives. Hvor? Se signaturen.

--
Mvdlh - Arne Lorenzen / http://dfmc.dk/?id=183
Der er pisseligeglad med at blive kaldt netbetjent.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 05-05-07 17:26

"André S Hansen" <web123bobbleboy@webspeed.dk(fjern web123)> wrote in
message news:463b82fa$0$14048$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Magen til bæskubber firma, skal man lede længe efter.
-kåt en gang læssen af-
> Mhv
> Mister Lucky
> Nu med 3 momentnøgler åbenbart

Jeg har handlet hos Louis.de uden knas, jeg kan ikke nikke genkendende til
dine problemer.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk - næeh...

Fra : joppe

Dato : 05-05-07 18:37

Kender kun Louis Giga i Hamborg, fed shop og super service. Selv når
der er travlt er der ekspedienter nok. I reservedele ku jeg bare sige
model og hvilke dele og vupti de lå i kurven. Har aldrig haft
problemer med postordre, men vil nu hellere bruge en hel dag og få
fyldt øldepoterne samtidig.
Der er svjv ingen i dk der når dem til sokkeholderne.

mvh Jesper

Fra : Jørgen Winther

Dato : 05-05-07 23:11

"André S Hansen" <web123bobbleboy@webspeed.dk(fjern web123)> skrev i en
meddelelse news:463b82fa$0$14048$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> [...] Nu med 3 momentnøgler åbenbart

André, altså! Når de siger "Ein Moment, bitte", så betyder det jo ikke, at
du skal købe endnu en momentnøgle! ;)

--
Jørgen
Der forsøger at opbygge et momentum til en rigtig sjov vitz...

Fra : Dr. Enduro

Dato : 06-05-07 17:32

Jørgen Winther skrev:
> [...]
> meddelelse news:463b82fa$0$14048$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> André, altså! Når de siger "Ein Moment, bitte", så betyder det jo ikke, at

Hæhæ...

--

Hilsen Jan

GSX 750 AE

Fra : Ukendt

Dato : 06-05-07 08:41

On Fri, 4 May 2007 21:01:07 +0200, André S Hansen wrote:

> Magen til bæskubber firma, skal man lede længe efter.

Husker godt min første handel hos Louis. Jeg havde set mig glad på et
slagtilbud på en tanktaske, og bestilte over nettet, og jeg fik
ordrebekræftelse på mail. Et par dage efter kom der snail-mail hvori der
stod at de ikke kunne levere varen, og jeg ærgrede mig. Og det blev da kun
værre da jeg så at de stadig solgte tasken, men nu til den dobbelte pris.

Jeg skrev en mail, hvori jeg forklarede min skuffelse over over at man bare
ændrede pris på varen, og så anulerede ordrebeholdningen. En halv time
senere var der en Louismedarbejder i telefonen, som beklagede situationen,
og jeg fik min taske til tilbudsprisen.

Han forklarede også, at da alle ordrer over internet foregår uden
menneskelig indgriben helt frem til dem som plukker og pakker tingene, så
er der fejlmuligheder, og det er svært at gennemskue hvad, der går galt når
det går galt. Specielt efter week-ender kunne det gå galt, når der ikke var
folk ved edb'en. (Jeg havde bestilt en søndag).

Efter denne ene episode, som blev løst let og elegant, så har jeg haft
mange gode handler med Louis. Så jeg kan kun sige, ring dog til dem, eller
mail til dem, og bed dem ringe, så Du kan få afklaret de småting.

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr

Fra : Dr. Enduro

Dato : 06-05-07 17:33

André S Hansen skrev:
> Magen til bæskubber firma, skal man lede længe efter.

Har kun haft gode oplevelser med Louis, men synes det er ærgerligt, at
du lader dine frustrationer gå ud over de homoseksuelle.

--

Hilsen Jan

GSX 750 AE

Fra : Thomas Jensen

Dato : 06-05-07 18:29

>men synes det er ærgerligt, at du lader dine frustrationer gå ud over de
>homoseksuelle.

og staldarbejdere

Thomas Jensen
Honda CBR1000F ´94 & DT125 ´88
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : MKS - 74

Dato : 06-05-07 18:40

On Sun, 6 May 2007 19:29:11 +0200, "Thomas Jensen"
<thomas@thomas-jensen.dk> wrote:

>og staldarbejdere

Og proktologer...

Fra : Hans

Dato : 08-05-07 22:28

> Satme sidste gang, jeg køber noget ved dem.

Det var da "træls"...
Jeg går rundt og anbefaler dem pga. deres gode service når man besøger dem,
samt at tingene bare fungere når jeg handler pr. postordre.

Har aldrig nogensinde oplevet det mindste negative.

Du må ha´ været meget uheldig, og kender jeg Louis ret, så er det ikke deres
mening at gøre dig utilfreds.

Grib knoglen, tag en dyb indånding og forklar dem stille og roligt hva´ der
er problemet.

Mv
Hansi