Videoerne med MC ræs, hvor ?
Fra : " . "@ .

Dato : 03-05-07 22:43

Nogen der har link til de der MC kørere, som optager der vilde kørsel ?
Har tænk mig det samme, men også med kamera bagud, så politijagten kommer
med

Fra : Søren Jacobsen

Dato : 03-05-07 23:19

<" . "@ . > skrev i en meddelelse
> Nogen der har link til de der MC kørere, som optager der vilde kørsel ?
> Har tænk mig det samme, men også med kamera bagud, så politijagten kommer
> med

hej
Er der ikke alt for mange tåber der har lavet det næææææææ du,
jeg tror jeg har et nyt konsept til dig hvad med at monter en fladskærm bag
på Mcen
og så bare vise en politi jagt på den
så syntes folk stadig du er sej...

mvh Søren

Fra : Michael Schmidt

Dato : 03-05-07 23:41

Her er der nogle vildt fede nogle

http://www.youareanidiot.org/

Fra : F.Syndergaard

Dato : 03-05-07 23:51

Når jeg åbner denne adr.: http://www.youareanidiot.org/
bliver jeg advaret af min virusscanner. Det er en trojansk hest:
Bare så i ved det.

--
MVH.
Finni

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-07 00:25

samme her der er virus på siden !!!
--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : Ole

Dato : 04-05-07 05:56

Jamen så læs dog hvad der står !!

http://www. YOU ARE AN IDIOT .com

Fra : Kingomand

Dato : 01-06-07 18:17

Vorherrebevars at lægge sådan et link.
Din Bøhtosse

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-07 07:17

<" . "@ . > skrev i en meddelelse
> Nogen der har link til de der MC kørere, som optager der vilde kørsel ?
> Har tænk mig det samme, men også med kamera bagud, så politijagten kommer
> med

Du er da i sandhed en idiot ven, og så undrer det nogen at mc'ister har så
dårligt et ry??? når man med vilje vil tirre politiet til at jage en bare
for at køre sindsygt så er man sku da ikke for klog... håber helt seriøst du
kører galt og slår dig voldsomt... du har jo tydeligvis ingen respekt for
andre mennesker...

--
Mvh.

Rasmus T. Houdam
http://www.dfmc.dk/default.asp?mode=info&id=1166

Fra : Thomas Jensen

Dato : 04-05-07 07:47

du har jo tydeligvis ingen respekt for
> andre mennesker...

--------------------------
/| /| | |
||__|| | Please don't |
/ O O\__ feed |
/ \ the trolls |
/ \ \ |
/ _ \ \ ----------------------
/ |\____\ \ ||
/ | | | |\____/ ||
/ \|_|_|/ | __||
/ / \ |____| ||
/ | | /| | --|
| | |// |____ --|
* _ | |_|_|_| | \-/
*-- _--\ _ \ // |
/ _ \\ _ // | /
* / \_ /- | - | |
* ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________

Thomas Jensen
Honda CBR1000F ´94 & DT125 ´88
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-07 07:59

On Thu, 3 May 2007 23:42:56 +0200, .@. wrote:

> Nogen der har link til de der MC kørere, som optager der vilde kørsel ?
> Har tænk mig det samme, men også med kamera bagud, så politijagten kommer
> med

troll

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr

Fra : m0rt3n

Dato : 04-05-07 08:35

<" . "@ . > skrev i en meddelelse
> Nogen der har link til de der MC kørere, som optager der vilde kørsel ?
> Har tænk mig det samme, men også med kamera bagud, så politijagten kommer
> med

hehe, det er i orden!
Her er en klassiker på Youtube:
http://youtube.com/watch?v=cZKcdpJUW6E
Svenskerne kan bare det der!

Her er en masse godt til "inspiration"
http://www.bikepics.com/bikemovies/
http://www.motorcycle.com/mo/mcvideos/videos.html
http://www.superbike.co.uk/video/
http://www.uponone.com/mostviewed.php

Held og lykke med missionen.
m0rt3n zrx1100

Fra : jan

Dato : 04-05-07 09:34

jeg syntes at i skulle køre på en lukket bane så i kan slå jer selv ihjel og
ikke andre uskyldige ihjel
jan

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 04-05-07 10:00

jan skrev:
> jeg syntes at i skulle køre på en lukket bane så i kan slå jer selv ihjel og
> ikke andre uskyldige ihjel

Det er så liiige der du tager fejl...

- Hvis de skal på bane skal deres MC gennem en teknisk kontrol - "ups"
- Hvis de ikke kører med hovedet bliver de smidt ud "ups"
- De opdager at når det _ikke_ går ligeud, er der mange der er lige så
hurtige eller hurtigere end dem selv - "ups"

Der er jo ikke meget potent blær i at omgås rigtige _mænd_ og _kvinder_
der "pisser" dem op og ned af ryggen for deres barnagtighed :-/

--
Dun@nt - Der lige har været på bane med SV'eren Woooooooooo
1K, SFau-R, White Gold

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-07 11:27

On Fri, 04 May 2007 11:00:26 +0200, "J.C.Kløve" wrote:

> Der er jo ikke meget potent blær i at omgås rigtige _mænd_ og _kvinder_
> der "pisser" dem op og ned af ryggen for deres barnagtighed :-/

> Dun@nt - Der lige har været på bane med SV'eren Woooooooooo

Var det sjavt

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 04-05-07 16:47

Orla Pedersen skrev:

> Var det sjavt

Totalt vildt &¤%#& sjovt

Det må og skal prøves igen

--
Dun@nt

Fra : Ukendt

Dato : 06-05-07 21:15

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i en meddelelse

> Totalt vildt &¤%#& sjovt
>
> Det må og skal prøves igen
>
> --
> Dun@nt
> 1K, SFau-R, White Gold
> http://www.dfmc.dk/?id=223 - DMCN# 745 - DMC - MCTC

Fuldstændig enig.
Hygge PD CBR1100t færge på Padborg

Fra : m0rt3n

Dato : 04-05-07 10:07

"jan" <jan_k_u@mail.dk> skrev i en meddelelse
> jeg syntes at i skulle køre på en lukket bane så i kan slå jer selv ihjel
> og
> ikke andre uskyldige ihjel
> jan

Man kan ikke slå sig ihjel på en lukket bane. Det bevidste Shinya, da hans
dæk punkterede ved 300km/h på Mugello forrige år:
http://youtube.com/watch?v=TruLFYijL6U
-m0rt3n zrx1100

Fra : Toff

Dato : 04-05-07 12:30

> "jan" <jan_k_u@mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Man kan ikke slå sig ihjel på en lukket bane. Det bevidste Shinya, da hans
> dæk punkterede ved 300km/h på Mugello forrige år:
> http://youtube.com/watch?v=TruLFYijL6U

Jeg tror at han fik lidt hovedpine efter den tur !

Fra : Thomas Makro

Dato : 04-05-07 10:42

On 4 Maj, 08:58, Orla Pedersen
<o.pedersen.torsted[hos]post.tele.dk.invalid> wrote:

> troll

Det er også min overbevisning. Jeg er først overbevist, når jeg ser
videoen...

--
Thomas Makro
** Farten holder trafikanterne vågne **

Fra : Hekto

Dato : 04-05-07 12:49

On Fri, 04 May 2007 10:33:46 +0200, jan wrote:

> jeg syntes at i skulle køre på en lukket bane så i kan slå jer selv ihjel
> og ikke andre uskyldige ihjel

- eller køre ud og finde en privat lygtepæl!
--
/Hekto