Hvor mange km. er der i en Virago XV 750?
Fra : orum@it.dk

Dato : 01-05-07 23:17

Er der nogen der ved hvor mange km. der er i en Yamaha Virago XV750
fra '93 ?
Jeg er ganske klar over, at det MEGET afhænger af kørestil, geografi,
pasning og pleje.
Men alligevel - nogen bud???

Dan / Køge

Fra : Rasmus og Ditte

Dato : 02-05-07 10:21

<< Er der nogen der ved hvor mange km. der er i en Yamaha Virago XV750
<<fra '93 ?

Jeg har skiftet plejllejer på en der havde kørt mindre end 50000..

<<Jeg er ganske klar over, at det MEGET afhænger af kørestil, geografi,
<<pasning og pleje.
<<Men alligevel - nogen bud???

et eller andet sted mellem 25000 0g 200000 km.../-:
Men du kan være sikker på at starter drevet er det første der går i stykker.
Mvh
Rasmus H

Fra : bøv

Dato : 05-07-07 18:36

<orum@it.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Vi havde en kunde vi solgte en ny XV750 til i 1996, da han forlod vores
landsdel(nordjylland) havde han kørt ca. 150.000 på 5 år.
Han påstod/mente den stadig var helt på toppen hvad angår ydeevne.

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 06-07-07 10:47

On Thu, 5 Jul 2007 19:35:31 +0200, bøv wrote:

> Vi havde en kunde vi solgte en ny XV750 til i 1996, da han forlod vores
> landsdel(nordjylland) havde han kørt ca. 150.000 på 5 år.
> Han påstod/mente den stadig var helt på toppen hvad angår ydeevne.

Men det er jo så nok også den allermest sunde måde at bruge en mc på.

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/bmw
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr