Service Manual fj1100
Fra : carsten

Dato : 01-05-07 20:28

Hej NG
er der en af jer der ligger inde med en service manual som PDF og
evt HAYENS eller CLYMER også som PDF
/Carsten

Fra : Ukendt

Dato : 01-05-07 23:09

"carsten" <spam@spam.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
> er der en af jer der ligger inde med en service manual som PDF og
> evt HAYENS eller CLYMER også som PDF

Til downloading her http://ursa.irk.ru/manual/index.php?mirror=2
Det er skal bruges et program som feks. Net Transport, for det går rimligt
langsomt og den fylder 309Mb

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : flopper

Dato : 02-05-07 07:23

carsten kom med følgende:
> Hej NG
> er der en af jer der ligger inde med en service manual som PDF og
> evt HAYENS eller CLYMER også som PDF
> /Carsten

Hvor i landet? Jeg har både haynes clymer liggende , men begge i
papirudgave. Kan lånes for en kort bemærkning, hvis alt andet svigter

mvh
Flopper
odalhan at hotmail dot com

Fra : Lone Lopdrup

Dato : 02-05-07 08:06

> er der en af jer der ligger inde med en service manual som PDF og
> evt HAYENS eller CLYMER også som PDF

Hent din manual her:

http://www.motorosok.hu/szervizkonyvek/
...og vælg din model.