Endnu en :-(
Fra : Rene Joergensen

Dato : 01-05-07 07:20

Hejsa,

Så røg der endnu en motorcyklist

http://ekstrabladet.dk/112/article294396.ece

«
Motorcyklist dræbt ved Ringsted

En mandlig motorcyklist mistede tidligt tirsdag morgen livet ved en
ulykke i Ringsted. Ulykken skete omkring klokken 5, da han kom kørende
ad Østre Ringvej og blev ramt af en personbil, som var kørt op ad rampen
fra motorvejen ved afkørsel 35. Bilen holdt stille, men kørte derefter
ud på Østre Ringvej. Tilsyneladende overså føreren af bilen
motorcyklisten.

Ulykken gav store trafikale problemer, da Østre Ringvej måtte afspærres
i flere timer. Det betød, at trafikken mellem Ringsted og Roskilde gik
helt i stå, og at afkørselen fra motorvejen var lukket.

Politiet i Ringsted oplyser til ekstrabladet.dk, at vejen blev åbnet
igen kort efter klokken syv.

Med dødsulykken i morges har fire motorcyklister mistet livet på de
danske veje i løbet af de seneste syv dage.
»

--
-René

Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 01-05-07 09:44

Rene Joergensen wrote:
> Hejsa,
>
> Så røg der endnu en motorcyklist
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article294396.ece

<snip>

Det er noget møg... Har en makker derfra med MC (er også selv fra
Ringsted, men bor laaaaaaaaangt væk nu!) og han svare ikke lige på
mobilen, så jeg er skide nervøs for at det er ham... Nogle der ved, hva
for en cykel det var? Evt. alder på føreren?

--
Kind Regards,

Thomas Løjmann Jørgensen
Branteviksgatan 30
214 41 Malmö
Sweden

Cell: +45 60 81 04 04
Home: +45 36 99 04 20 / +46 (0)40-693 11 12

http://lojmann.dk - Personal Homepage
http://nerdlab.se - Development & Hosting
http://freelance4u.dk - CV and references

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 01-05-07 10:19

Thomas Løjmann Jørgensen skrev:

> Evt. alder på føreren?

33
Hans
http://kortlink.dk/2rrz

Fra : Harald Blaatand

Dato : 01-05-07 10:29

"Thomas Løjmann Jørgensen" <lojmann@lojmann.dk> wrote in message

> [...]
> mobilen, så jeg er skide nervøs for at det er ham... Nogle der ved, hva
> for en cykel det var? Evt. alder på føreren?

En 33-årig motorcyklist blev tirsdag morgen dræbt ved en voldsom
ulykke i Ringsted. Ulykken gav store trafikale problemer

http://ekstrabladet.dk/112/article294396.ece

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 01-05-07 12:51

"Rene Joergensen" <nospam@fzr.dk> wrote in message
> [...]
>
> Med dødsulykken i morges har fire motorcyklister mistet livet på de
> danske veje i løbet af de seneste syv dage.

Og så har gruppen her endda ikke fået motorcyklisten her med, så vidt jeg
kan se - en BMW-kører:
http://www.beredskabsinfo.dk/content/view/612/2/

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk - niks. Ikke endnu.

Fra : Torben Scheel

Dato : 01-05-07 12:57

Aragorn Elessar wrote:

> Og så har gruppen her endda ikke fået motorcyklisten her med, så vidt jeg
> kan se - en BMW-kører:
> http://www.beredskabsinfo.dk/content/view/612/2/

Jo - Lyrik skrev et indlæg d. 26/4.

--
vh
Torben

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 01-05-07 16:27

"Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> wrote in message

> Jo - Lyrik skrev et indlæg d. 26/4.
>
> --
> vh
> Torben

Okay - der kan man se, hvor meget jeg har fulgt med herinde på det
sidste...*raller* ;op

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk