Oversæt tysk fra louis
Fra : André S Hansen

Dato : 30-04-07 21:53

Har fået brev fra louis, fatter minus, og google translate giver ingen
mening.

Må være en haj til tysk, der kan hjælpe her inde.

ZAHLUNGSERINNERUNG

Sehr geehrter Herr Hansen,

bestellen, anschauen und bezahlen oder zurückschicken. Dabei gerät schon
einmal etwas in vergessenheit.

wir möchten sie an die bezahlung der unten aufgeführten fälligen rechnung
(en) erinnern.

Ursprungsbetrag 9,93- MS 1
Fällig 9,93
Saldo 9,93

bitte richten sie Ihre Zahlung - unter Angabe Ihrer Kundennummer - in den
nächsten Tagen an:
Vereins- und Westbank Ag Hamburg, BLZ: 200 300 00, Kto. -Nr.: 379461

Sofern Sie bereits Zahlung geleistet haben, gilt dieses Schreiben nur zu
Ihrer Information.

Für Rückfragen erreichen Sie uns unter den oben genannten Anschlüssen

Og så står der tidspunkt man til fre

Kan snart ikke tage mere lort fra dem, hvis de vil have 9,93 mere
trækker de ikke bare på kreditkort

Mister Lucky

Fra : Underbjerg / Anderse~

Dato : 30-04-07 22:23

Ja du har ret, det er penge de mener de har tilgode, og som du SKAL betale
en af de nærmeste dage.

De skriver: bestille, se varen an, og betale hvis man beholder den, ellers
sende den tilbage.

Hilsen
Torben

"André S Hansen" <web123bobbleboy@webspeed.dk(fjern web123)> skrev i en
meddelelse news:46365745$0$13983$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

Fra : Armand

Dato : 30-04-07 22:33

"Underbjerg / Andersen" <skolebakken16@os.dk> skrev i en meddelelse
> Ja du har ret, det er penge de mener de har tilgode, og som du SKAL betale
> en af de nærmeste dage.
>
> De skriver: bestille, se varen an, og betale hvis man beholder den,
> ellers sende den tilbage.

Kan man dét ved Louis??
Hvis ikke, er det så mon ikke et fraud :-/

--
Armand.

Fra : André S Hansen

Dato : 30-04-07 22:54

> Kan man dét ved Louis??
> Hvis ikke, er det så mon ikke et fraud :-/
>
> --
> Armand.

Trivler det kom som alm. brevprost

Hvis de mener jeg skylder penge, kan de jo bare tage dem på kreditkort,
fatter minus

Kan se at den taske, som jeg fik i første pakke, og som var knæbeskytter
, og som røg tilbage kostede, 74 kr som brev, og de sendte den rigtige
taske, blev sendt den 20.04.07
på link
http://www.louis.de/?topic=dhltracking&kdnr=1987741&dhlid=216085974316

Er det mig, eller ser det ud til, der gik kage i den pakke også

For de sendte også en den 25.04.07 og den har jeg modtaget, den de sendte
den 20.04.07 har jeg ikke fået
på link
http://www.louis.de/?topic=dhltracking&kdnr=1987741&dhlid=216086111949

Men som sagt, har skiftet navn til Mister lucky (manden som altid
vælger forkert kø i bilka)

Fra : Dr. Enduro

Dato : 01-05-07 13:34

Underbjerg / Andersen skrev:
> [...]
> en af de nærmeste dage.
>
> De skriver: bestille, se varen an, og betale hvis man beholder den, ellers

Mja, det de skriver er en høflighedsfrase: "Når man bestiller en vare,
kigger nærmere på den og så beslutter sig for, om man skal beholde den
eller sende den tilbage, sker det let, at man glemmer noget".

---> Du har glemt at betale. Betal venligst 9,93 euro snarest.

Så det skal du bare gøre. Hvis du ikke mener at skylde dem noget, skal
du nok sende en mail til dem og prøve at forklare dig. Bare skriv på
engelsk, det skal de nok kunne finde ud af.

--

Hilsen Jan

GSX 750 AE