Batteri strøm tab
Fra : Shiroi

Dato : 30-04-07 15:22

Hej,
hvor mange mA må et batteri til en Dragstar 1100 forbruge når den står
uden tændingsnøglen i?
Lige nu forbruger den 1,68 mA.
Hilsen Geert

Fra : Anders Majland

Dato : 30-04-07 17:01

> hvor mange mA må et batteri til en Dragstar 1100 forbruge når den står
> uden tændingsnøglen i?
> Lige nu forbruger den 1,68 mA.

I princippet 0,00 medmindre du har monteret en alarm eller andet
ekstraudstyr der bruger strøm

/A

Fra : Thomas Høybye

Dato : 30-04-07 17:12

> I princippet 0,00 medmindre du har monteret en alarm eller andet
> ekstraudstyr der bruger strøm

Det kan også være digitalur osv... Ved ikke om der sidder sådan noget på en
Dragstar...

Mvh
Thomas

Fra : Kim Olsen

Dato : 30-04-07 17:15

Ovenstående er bestemt så tæt på 0 som du kommer. hvis du har f.eks. et ur
monteret.

Jeg vil næsten tro at selvafladningen på batteriet er større, så 1,68mA vil
du aldrig opdage.

Kim Olsen

Fra : Anders Majland

Dato : 30-04-07 21:10

> Ovenstående er bestemt så tæt på 0 som du kommer. hvis du har f.eks. et ur
> monteret.

På min Aprilia er der et par knapceller til at drive uret så det ikke
"belaster", men en alarm vil selv i "low-power" trække mindst et par mA.

/A