Efterlysning : CB450S champagnemetal - Fre~
Fra : Torben Scheel

Dato : 30-04-07 07:54

Min kammerat har fået stjålet sin nylakerede Honda CB450S - den er sådan
ca. champagnegråmetal - sølvgråt stel, sort sæde, originale stafferinger
i sølvgrå. Meget fin (da den forsvandt). Angiveligt er der fjernet en
hel stribe knallerter og MC'er fra området i week-enden, så det lyder
organiseret

Ingen kasko, så han håber meget at se den igen. Jeg har ikke et billede
eller registreringsnummer hos mig, men poster det asap.

Hvad fanden kan de snotaber tjene på en 20 år gammel MC? Get a real job!

--
vh
Torben - harm.

Fra : Torben Scheel

Dato : 30-04-07 16:23

Torben Scheel wrote:
> Min kammerat har fået stjålet sin nylakerede Honda CB450S - den er sådan
> ca. champagnegråmetal - sølvgråt stel, sort sæde, originale stafferinger

Billede : http://www.scheel.net/images/cb.jpg - den er til at kende -
det er _ikke_ en originalfarve.

--
vh
Torben

Fra : Futte & Co.

Dato : 30-04-07 17:06

Torben Scheel wrote:

> Billede : http://www.scheel.net/images/cb.jpg - den er til at kende -
> det er _ikke_ en originalfarve.

Kigger i storkbh. og roskilde, har ikke andet at lave når jeg kører
rundt alligevel. Man må jo ik' snak' mobiltelefon, vel
Jeg printer da lige et foto til at ha' med

--

Jørgen, Brøndby
http://dfmc.dk/?id=70

Fra : CL

Dato : 30-04-07 17:02

Torben Scheel wrote:
> [...]
> billede eller registreringsnummer hos mig, men poster det asap.
>
> Hvad fanden kan de snotaber tjene på en 20 år gammel MC? Get a real

Ja de snotaber skulle hænges op i bollerne og piskes med
Nato pigtråd.

Carsten Larsen
CBR 1K DUAL

Fra : Torben Scheel

Dato : 01-05-07 08:27

CL wrote:
> Ja de snotaber skulle hænges op i bollerne og piskes med
> Nato pigtråd.

Jeg ville nu foretrække de bare lod andres ting være.

--
vh
Torben

Fra : Torben Scheel

Dato : 01-05-07 20:13

Torben Scheel wrote:
> [...]
>
> Ingen kasko, så han håber meget at se den igen. Jeg har ikke et billede
> eller registreringsnummer hos mig, men poster det asap.

Registreringsnummer : HB 15 489

--
vh
Torben