Ny potte på FZR 1000 ?
Fra : Kent Nielsen

Dato : 28-04-07 21:09

Hej,
Jeg købte sidste år en FZR 1000 Exup, den var monteret med en Devil potte,
men da den org. potte var med, skiftede jeg til denne.

Nu har jeg fået Devil potten pakket om og har montereret den igen, og nu
oplever jeg et hul ved 1500 - 2000 omdr. min. hvis jeg giver meget gas i et
højt gear, det ændrer ikke noget at aktivere koldstartstilskudssystemet, så
jeg tror ikke at det er fordi den magrer ud, men kan det tænkes at Exup
ventilen skal justeres til den større gennemgang der er i den "nye" potte.
(Det var den der sad på cyklen da jeg fik den, så jeg går ud fra den er
dyset til den)

Det er kun i det nævnte omdrejningsområde det mærkes.

Kent Nielsen