Hvem har et nitteværktøj jeg kan låne ?
Fra : Brian Sørup

Dato : 28-04-07 17:31

Hejsa.

Jeg skal have skiftet kædekit på VFR'en - det har givet op efter
46000Km.
Den nye kæde er med nitteled og jeg vil gerne have den på ASAP - der er
jo godt vejr og jeg har fri til på Onsdag
Er der en venlig sjæl i omegnen af Hjørring/Brønderslev de har et
nitteværktøj jeg kan låne er der god sandsynlighed for der kan være
tapet et par flasker rødvin el. lign. fast til værktøjet når det
returneres.
--
Brian Sørup
Honda VFR 750 F RC36

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 29-04-07 07:55

Brian Sørup skrev den 28 apr 2007 i

> [...]
> nitteværktøj jeg kan låne er der god sandsynlighed for der kan være
> tapet et par flasker rødvin el. lign. fast til værktøjet når det

Hej Brian, jeg har lige købt stumpen hos louis, men det er nok for langt væk
for dig, men du er velkommen på mit værksted hvis du skal denne vej
alligevel.

PS: Der mangler lige et mellemrum efter de 2 bindestreger i din sig.

Fra : Brian Sørup

Dato : 29-04-07 07:58

"Arne Lorenzen" <alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Brian, jeg har lige købt stumpen hos louis, men det er nok for
langt væk
> for dig, men du er velkommen på mit værksted hvis du skal denne vej
> alligevel.

Det er ikke så tit jeg er på de kanter, men tak for tilbudet :)

> PS: Der mangler lige et mellemrum efter de 2 bindestreger i din sig.

Hvof' det ?
--
Brian Sørup
Honda VFR 750 F RC36

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 29-04-07 08:04

Brian Sørup skrev:
> "Arne Lorenzen" <alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse

> Hvof' det ?
Hvis du skriver (-- ) - altså uden parantes, kan langt de fleste "News
readere" skære di signatur væk når du svarer

Jeg har et Loius DID værktøj i udlån pt., så hvis Orla læser med, er det
ok hvis I kan finde ud af et videreudlån

Vi taler syd for Aalborg

--
Dun@nt
1K, SFau-R, White Gold

Fra : Anders Majland

Dato : 29-04-07 08:36

> Jeg har et Loius DID værktøj i udlån pt., så hvis Orla læser med, er det
> ok hvis I kan finde ud af et videreudlån
>
> Vi taler syd for Aalborg

Og jeg har et louis værktøj i Møldrup - 10min fra afkørsel 36/35 vedf
Hobro - Så Aalborg er da nærmere ...

--
anders DOT majland AT jyde DOT dk

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-07 08:41

On Sun, 29 Apr 2007 09:03:49 +0200, "J.C.Kløve" wrote:

> Jeg har et Loius DID værktøj i udlån pt., så hvis Orla læser med, er det
> ok hvis I kan finde ud af et videreudlån

Og Brian ved hvor det er, vi har handlet Krauser engang i fortiden.

Men idag står den på Karoline

Orla Pedersen, toogtyve fyrre fireogtredive otteoghalvtres
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 29-04-07 08:51

Orla Pedersen skrev:

> Og Brian ved hvor det er, vi har handlet Krauser engang i fortiden.
>
> Men idag står den på Karoline

Fino med mig - du kan evt. anvise Brian lokationen af "dimsen" og så
tager vi den derfra

God tur -
Jeg skal have pakket en værktøjs og forsyningskasse der skal sendes med
en trailer til Padborg Park - til min første Track Day på tirsdag

Hurra for 1. maj

Fra : Brian Sørup

Dato : 29-04-07 11:22

"J.C.Kløve" <jck@aats.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
med
> en trailer til Padborg Park - til min første Track Day på tirsdag

Ja, den er dejlig....

Jeg har sendt en mail til Orla for at aftale nærmere, tak for lån
--
Brian Sørup
Honda VFR 750 F RC36

Fra : Ukendt

Dato : 30-04-07 05:42

> [...]
> Jeg skal have pakket en værktøjs og forsyningskasse der skal sendes med en
> trailer til Padborg Park - til min første Track Day på tirsdag

Hej
Glæder mig til at se dig, skal også derned for at køre tirsdag,
køre dog derned i kassevognen mandag aften.
Hygge PD CBR1100t