MC fragt fra syd-Tyskland .. ?
Fra : Ukendt

Dato : 25-04-07 20:52

Hej der ...

Jeg er ved at undersøge mulighederne for at få fragtet en mc hjem fra
tyskland.

Har I gode idér eller arfaringer, eller måske kender I en ?

Er intereseret i al info I kan komme med.

mvh
Peter V

Fra : Ukendt

Dato : 25-04-07 23:27

Peter Vistesen wrote:
> [...]
> tyskland.
>
> Har I gode idér eller arfaringer, eller måske kender I en ?
>
> Er intereseret i al info I kan komme med.

Til sammenligning fik jeg hentet mc fra tyskland til Ålborg + lavet servie +
syn for 4800,-

Mvh Kim

Fra : Armand

Dato : 26-04-07 01:23

"Peter Vistesen" <peter snabela vistesen punktum dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tyskland.
> Har I gode idér eller arfaringer, eller måske kender I en ?
> Er intereseret i al info I kan komme med.

Hvortil?
Indenfor Jylland/Fyn??

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-07 20:57

fra frankfurt am main og til midt jylland..

/peter v

Fra : Armand

Dato : 27-04-07 23:38

> fra frankfurt am main og til midt jylland..
>

> /peter v
> "Armand" <kim-armand@mail.dk> wrote in message

Og Hvornår?
Skriv lige med mig om det!
Min @dresse er ganske gangbar

--
Armand.

Fra : Esben

Dato : 26-04-07 19:32

jeg.

jeg hentede 2 stk kawasaki hjem fra sydtyskland til odense med
http://www.vilstrans.com/
det kostede mig 500 euro.

jeg sende pengene for transport + prisen for cyklerne til vilstrans.
så sørgede han for at kontakte de 2 sælgere og arrangere hvornår han
kunne hente cyklerne.
han tjekkede at cyklerne var som jeg havde aftalt med sælger og at de
kunne starte og at alle papirerne var i orden.
da cyklerne var hentet hos de 2 sælgere gik der 2 dage inden en tysker
kom med cyklerne i en varevogn til mig i odense.

så ham vil jeg gerne andbefale.
han er meget flink og efter min mening hurtig... det som tager længst
tid er at overføre pengene til tyskland.

håber det kan hjælpe.

mvh Esben

Fra : Anders

Dato : 27-04-07 06:00

En trailer, en makker og en fridag. Så er den klaret. Egnen omkring
Stuttgart var pæn og en palle øl kunne lige klemmes ind på hjemturen.

God fornøjelse. Mvh. Anders