HJÆÆÆÆLP!!
Fra : CM

Dato : 24-04-07 15:22

Det løber benzin ud af den ene karburator på min nye (brugte) kawa zr 550.
Jeg kom til at køre den tør for benzin og efter det kørte den mærkeligt og
hostede og gik i stå nogle gange. Nu løber der benzin ud af karburatoren,
når jeg starter den. (Det er vidst nok kun den ene af de fire dimser, der
kommer benzin ud af). Er det fordi der er kommet snavs i karburatoren? Er
det en stor (og dyr) reparation hos mekanikeren, hvis det er det, der er
sket?

Tak for hjælpen!

Fra : Ukendt

Dato : 24-04-07 15:36

"CM" <upsclausmartin@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> det en stor (og dyr) reparation hos mekanikeren, hvis det er det, der er

Jeg tror nu ikke det er nødvendigt med et mekanikerbesøg.
Jeg vil prøve at give den kaburator, der løber benzin ud af, et gok med
enden (håndtaget) af en skruetrækker.
(Hvis det er fordi svømmeren har sat sig fast).

Hvis jeg er helt forkert på den må i endelig rette mig.

Mvh Kim

Fra : Hekto

Dato : 24-04-07 15:48

CM presented the following explanation :
> [...]
> det en stor (og dyr) reparation hos mekanikeren, hvis det er det, der er

Mon ikke bare det er svømmere/ventilen der
hænger?

Slå let på svømmerhuset og se om det ikke kurerer
problemet. Alternativt må den jo adskilles.

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650