Hvad hedder de der røde/grønne slæbejoller~
Fra : Martin Sørensen

Dato : 30-04-07 13:27

Vi skal bruge en billig og robust robåd i forbindelse med et
sommerhus, og så tænkte jeg på de der grimme røde eller grønne
plasticjoller som mange bruger i forbindelse med moorings eller som
slæbejolle.

Men hvad hedder de? De må kunne fås brugt for små penge. Er der en som
har et billede af en?

mvh

Martin

Fra : Ivar Holm

Dato : 30-04-07 18:16

Du tænker sandsynligvis på "Pioner - joller".

Ivar Holm

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 30-04-07 19:00

Hej Martin,

Her er linket til Pioner, der er billeder af de forskellige
modeller.
http://www.klarupbaadcenter.dk/baade/motorbaad/pioner/pioner.htm

Mvh/Harding

Fra : Martin Sørensen

Dato : 01-05-07 13:40

On Apr 30, 8:00 pm, Harding E. Larsen <hard...@088D8larsen.tdcadsl.dk>
(slet 088D8) wrote:
> Hej Martin,
>
> Her er linket til Pioner, der er billeder af de forskellige
> modeller.http://www.klarupbaadcenter.dk/baade/motorbaad/pioner/pioner.htm
>
> Mvh/Harding

Tak til alle, det var Pioner.

mvh

Martin

PS: Huset ligger i Portugal, det var mest for at give min kone en ide
om hvad hun skulle kigge efter når hun er dernede næste uge.

--

Se evt på www.casaflordesal.com
(Nu er det vist signatur og dermed ikke spam