Saab 9 3 2004-7
Fra : Erik Kirkegaard

Dato : 30-04-07 06:39

Jeg mangler endnu engang proffesionel hjælp.
Jeg mangler "ny" bil og har budget på max 300.000 kr.
Saab 9,3 1,8t tiltaler mig meget. Jeg er lidt forundret over de
billige priser...hvad med automatgear? virker det
Ps jeg prøvede Audi TT og var solgt, men bagsædet var kun til max 7
årige børn...ærgeligt

Fra : MD

Dato : 30-04-07 16:10

> Jeg mangler "ny" bil og har budget på max 300.000 kr.
> Saab 9,3 1,8t tiltaler mig meget. Jeg er lidt forundret over de
> billige priser...

Koster en 1,8T ikke næsten 400.000..?

Det står der på Saabs hjemmeside.

--
MD

Fra : Tom

Dato : 30-04-07 16:25

"MD" <MD2000@gmail.com> wrote in message

> Koster en 1,8T ikke næsten 400.000..?
>
> Det står der på Saabs hjemmeside.

"ny" betyder vel i denne sammenhæng brugt

--
Tom

Fra : Erik Kirkegaard

Dato : 30-04-07 17:09

Ja den skal være brugt...jeg har ikke rigtigt hørt om det er en
god eller dårlig bil

Fra : Tom

Dato : 30-04-07 19:06

"Erik Kirkegaard (slet M1F8X)" <erik@M1F8Xsurfmail.dk> wrote in message

> Ja den skal være brugt...jeg har ikke rigtigt hørt om det er en
> god eller dårlig bil

SAAB laver udmærkede biler, uden at der er så forfærdelig mange fejl og
børnesygdomme på. Deres design er de også ved at komme godt efter, det
eneste lille minus er deres instrumentbord som liger noget en fuld ingeniør
har tegnet lige efter han har drukket af natpotten.
Du kan også finde enkelte dele til den hos thansen og hoyer m.m.

Jeg tror godt jeg ville købe en sådan bil, som har en fin fin motor

--
Tom

Fra : TDN

Dato : 30-04-07 17:48

"Erik Kirkegaard (slet NY0XK)" <erik@NY0XKsurfmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> billige priser...hvad med automatgear? virker det
> Ps jeg prøvede Audi TT og var solgt, men bagsædet var kun til max 7

Et par test:
http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/064CEB46-FAF1-4014-A256-CD9A87B2F242/0/Stortest_Saab.pdf

http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/4498BB37-5F64-499B-83A3-5B5E4555C11D/0/8285.pdf

http://www.bilmagasinet.dk/biltest/default.asp?id=759

http://www.bilmagasinet.dk/biltest/default.asp?id=899

Har ikke kunnet finde noget brugbart på brugtsiden.

Mvh
Thomas

Fra : Erik Kirkegaard

Dato : 01-05-07 06:53