SEAT ALTEA tilbehør
Fra : Thomas Kaarup

Dato : 26-04-07 19:54

sidder lige og kigger slutseddelen igennem inden vi underskriver.

Til alteaen kan man få et "ekstra" armlæn" der hævder det der. Det står til
2400... det synes jeg liiiiige er i overkanten. Nogen der kender til en
"kopi" udgave.

jo jo den er godt nok i læder, men ska alligevel have trukket læder i resten
af kabinen så mon ikke de lige kan nappe det armlæn med der også

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 26-04-07 21:49

"Thomas Kaarup" <thomas@_remove_thomaskaarup.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> jo jo den er godt nok i læder, men ska alligevel have trukket læder i
> resten af kabinen så mon ikke de lige kan nappe det armlæn med der også

Prøv at søg på ebay
til min Leon mener jeg prisen var godt en tusse

/Dennis