97' Transporter 2,5tdi v/s 2001 Vito 112 c~
Fra : King Guru

Dato : 26-04-07 16:06

Hej med jer..

Er der en venlig sjæl som kan oplyse mig om tophastighed på hhv vw
transporter 2,5tdi og en vito 112 cdi?
Og hvad med accelerationen 0-100 km/t ?

Mvh
JD

Fra : Leonard

Dato : 26-04-07 20:20

On Thu, 26 Apr 2007 17:06:24 +0200, King Guru wrote:

> Er der en venlig sjæl som kan oplyse mig om tophastighed på hhv vw
> transporter 2,5tdi og en vito 112 cdi?

Rigelig til danske regler.

> Og hvad med accelerationen 0-100 km/t ?

Ca. dobbelt så langt som en almindelig familiebil.

Undskyld, men jeg kan sgutte forstå hvorfor den slags data skulle være
interessant for den slags biler.

--
Leonard
http://vw.leonard.dk/

Fra : Klaus G.

Dato : 27-04-07 04:53

> Rigelig til danske regler.
Temlig sikkert ja.
Ellers er det bare at slå begge biler op på www.biltorvet.dk

> Ca. dobbelt så langt som en almindelig familiebil.
Lige knap det dobbelte, men ja, det tager lidt tid.

> Undskyld, men jeg kan sgutte forstå hvorfor den slags data skulle være
> interessant for den slags biler.
Enig, hvis man skal købe sig en varevogn/minibus, så er topfart og 0-100
tider heller ikke ligefrem det første jeg vil kigge efter :)

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : King Guru

Dato : 27-04-07 19:50

Hej
Tak for hjæpen (klaus).
Mvh
JD

Til Leonard. Hvis du ikke forstår, og ikke kan svare seriøst, så lad da for
pokker være!!!!