ny bil med gammel afgift...
Fra : Lavpris-laase.dk

Dato : 26-04-07 10:32

Jeg syntes da lige jeg vil "prale" lidt med mit nye køretøj

Opel Antara 2,0 Dielsel, selvfølgelig den med 150 heste , cosmo udstyr,
automatgear og komfortpakke med lædersæder

Gæt hvem der glæder sig til sidst i juli når den leveres

(Bilen holder som helt ny hos opel, er indregistreret efter de gamle regler
men skal køre 3 mdr som demo vogn inden jeg kan få den)

Thomas

____________________________

Fra : Leif Langgaard

Dato : 26-04-07 10:55

"Lavpris-laase.dk" <salg@lavpris-laase.dk> skrev i en meddelelse

> (Bilen holder som helt ny hos opel, er indregistreret efter de gamle
> regler men skal køre 3 mdr som demo vogn inden jeg kan få den)

Hej

En demovogn, hvor meget afslag i prisen kan det give?

Der er vel fortsat fuld garanti, som ved køb af helt ny vogn, eller hvad?

--
Leif Langgaard
"Det er blevet vanskeligt at fotografere, alle de gode billeder er jo taget"

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 26-04-07 11:11

"Leif Langgaard" <langgaard@klarupnet.dx> writes:

> Hej
>
> En demovogn, hvor meget afslag i prisen kan det give?

Det kommer seriøst an på... Næsten ingenting hvis fx. der er lang
leveringstid på en ny og bilen ellers er i god stand. Vi fik stort set
metallakken + levering, men så havde vi også bestilt pava,
lakforsegling og aircon oven i. Man kan sikkert få noget mere hvis det
er ved at være "sidste års model" og/eller man er en bedre krejler.

> Der er vel fortsat fuld garanti, som ved køb af helt ny vogn, eller hvad?

Ja. Minus den tid hvor den har været brugt selvfølgelig.

Forsikringsmæssigt mister man "ny bil ved totalskade", så lad være med
det....

Fra : Lavpris-laase.dk

Dato : 26-04-07 11:12

> En demovogn, hvor meget afslag i prisen kan det give?

Har ikke fået den nøjagtige pris endnu, skal skrive slutsedlen imorgen, men
jo det giver normalt et pænt afslag.

> Der er vel fortsat fuld garanti, som ved køb af helt ny vogn, eller hvad?

Ja garantién er som altid

thomas

Fra : Mr J..

Dato : 26-04-07 11:00

> (Bilen holder som helt ny hos opel, er indregistreret efter de gamle
> regler men skal køre 3 mdr som demo vogn inden jeg kan få den)

Hehe der er intet som en sprit ny motor der har fået tæv fra dag et af

Mvh
Morten

Fra : Lavpris-laase.dk

Dato : 26-04-07 11:10

Hehe der er intet som en sprit ny motor der har fået tæv fra dag et af

Det de kalder demo er en sælger som skal køre i den, så ingen problemer der

thomas

Fra : Hr. Jensen

Dato : 26-04-07 11:25

On Thu, 26 Apr 2007 12:10:23 +0200 "Lavpris-laase.dk"
<salg@lavpris-laase.dk> sent the following smoke signals:

>Det de kalder demo er en sælger som skal køre i den, så ingen problemer der

Keep dreaming...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Tom

Dato : 26-04-07 17:08

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> wrote in message
> On Thu, 26 Apr 2007 12:10:23 +0200 "Lavpris-laase.dk"
> <salg@lavpris-laase.dk> sent the following smoke signals:

> Keep dreaming...

ja det må være et særligt personalegode at arbejdsgiveren giver biler til
sine sælgere når bilsalg foregår i butikken

--
Tom

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 26-04-07 19:39

Tom wrote:
> "Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> wrote in message

> ja det må være et særligt personalegode at arbejdsgiveren giver biler til
> sine sælgere når bilsalg foregår i butikken

Og de husker vel at beskatte ham også

Samt at "sælgeren" jo kører pænt i sådan en bil den skal jo sælges
bagefter.. nååå nej den er solgt.. crunch !!

Fra : Klaus G.

Dato : 26-04-07 19:54

> Og de husker vel at beskatte ham også
>
> Samt at "sælgeren" jo kører pænt i sådan en bil den skal jo sælges
> bagefter.. nååå nej den er solgt.. crunch !!
Nu er det jo ikke alle folk som køre rundt som røvhuller i biler de ikke
ejer. I gør det åbenbart, eftersom i tror alle andre gør det?

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-07 20:08

On Thu, 26 Apr 2007 20:54:10 +0200, "Klaus G."
<klaus_godt@hotmail.com> wrote:

>Nu er det jo ikke alle folk som køre rundt som røvhuller i biler de ikke
>ejer. I gør det åbenbart, eftersom i tror alle andre gør det?

Jeg har på et tidspunkt haft mulighed for at se, hvordan folk
behandler deres firmaøser......mærke osv. underordnet.....25% af dem
kunne jeg overveje at investere i efter at have set hobens
opførsel......alt fra "fuld gas fra kold" til "klarer svingene i 4.
med koblingen halvt nede" til "klarer bump med 80" og "kører rimeligt
pænt til den er varm, men så!!!" (den turde jeg nok godt eje, hvis
vedkommende venter længe nok hver gang)
Nej - der findes nogle, som kører som var det deres egen og hvis der
er en plet på den når den skal afleveres er det fandme træls - men en
fejlfri Peugeot er oftere forekommende )
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Tom

Dato : 26-04-07 20:09

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in message

> Nu er det jo ikke alle folk som køre rundt som røvhuller i biler de ikke
> ejer. I gør det åbenbart, eftersom i tror alle andre gør det?

Inden du beskylder MIG for at køre rundt som et røvhul, synes jeg lige du
skulle læse én gang til hvad der står.....christ mand

--
Tom

Fra : Lars Holst

Dato : 26-04-07 11:08

"Lavpris-laase.dk" <salg@lavpris-laase.dk> said in

> [...]
>
> (Bilen holder som helt ny hos opel, er indregistreret efter de gamle
> regler men skal køre 3 mdr som demo vogn inden jeg kan få den)

Demo biler presses helt ud i yderste kant fra 0 km på klokken.
Jeg ville personligt aldrig købe en demo, leasing eller udlejningsbil.

Fordelen ved at købe ny bil er at man selv får lov at kæle med maskinen fra
"fødsel" af så bilens "opvækst" i gensidig respekt bliver tryg og
omsorgsfuld.

--
Lars Holst

Fra : Mads Stetter

Dato : 26-04-07 14:40

Lars Holst wrote:

> [...]
>
> Fordelen ved at købe ny bil er at man selv får lov at kæle med
> maskinen fra "fødsel" af så bilens "opvækst" i gensidig respekt

Ja, så er det nemlig kun dem som læsser bilen som har givet den fuld skrue
inden den overhovedet har nå at kunne tænke på olietryk!

MVH Stetter

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 26-04-07 11:08

Lavpris-laase.dk wrote:
> [...]
>
> (Bilen holder som helt ny hos opel, er indregistreret efter de gamle
> regler men skal køre 3 mdr som demo vogn inden jeg kan få den)

Husk det rent forsikringsmæssigt sætter dig tilbage hvis du smadrer bilen i
de første år, idet du så ikke kan få for værdinedsættelse.

Bare lige for at pynte på de sår de andre allerede har lavet :)

Jeg har iøvrigt hørt at Opel´s dieselheste nærmere lyder som dieselæseler :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Lavpris-laase.dk

Dato : 26-04-07 11:14

> Jeg har iøvrigt hørt at Opel´s dieselheste nærmere lyder som dieselæseler
> :)

Har kørt Opel Meriva Diesel de sidste 3 år og ja de kan godt snakke lidt når
de er kolde, ved ikke om det også gælder for antaraen..

thomas

Fra : Sp@msen

Dato : 26-04-07 16:08

"Lavpris-laase.dk"

> Har kørt Opel Meriva Diesel de sidste 3 år og ja de kan godt snakke lidt
> når de er kolde, ved ikke om det også gælder for antaraen..
Vil det sige at du ikke har hørt motoren startet på din "nye" bil?
dvs. du ikke kan høre om der evt. kunne være mislyde når du engang henter
den?

jeg undres nemt :)
men tillykke med den :)

Fra : Anders Majland

Dato : 26-04-07 21:40

> Jeg har iøvrigt hørt at Opel´s dieselheste nærmere lyder som dieselæseler
> :)

Jeg har kørt lidt i en ny astra diesel - den gik nu fint og lydefrit. Btw
var det også sælgers demobil, så det var med barnesæde og plysdyr vi kørte
en tur i den

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 27-04-07 08:54

On 26 Apr., 12:10, "Lavpris-laase.dk" <s...@lavpris-laase.dk> wrote:
> Hehe der er intet som en sprit ny motor der har fået tæv fra dag et af
>
> Det de kalder demo er en sælger som skal køre i den, så ingen problemer der

Nå nej, de kører jo pænt de bilsælgere..........

--
Christian.....MSN: spørg...
http://www.yee-haw.dk