Sakset fra dk.snak.vittigheder
Fra : Hr. Jensen

Dato : 26-04-07 06:46

Mens skænderiet udviklede sig, trykkede han mere og mere på speederen.
- Jeg vil skilles, hvæsede hun. (100 km/t)
- Jeg har en affære med din chef! (120 km/t)
- Jeg forlanger børnene huset og bilen! (150 km/t)
Pludselig kørte han over i modsatte vejbane med kurs mod en parkeret
anhænger.
- Sig hvad du vil ha', skreg hun.
- Jeg har, hvad jeg behøver.
- Hvad?
Sekundet for han tørnede ind i anhængeren, sagde han med et smil til
hende:
- Airbag!

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 26-04-07 09:24

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> - Jeg har, hvad jeg behøver.
> - Hvad?
> Sekundet for han tørnede ind i anhængeren, sagde han med et smil til

Hvorpå hun svarede: Jeg har 2!

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i