fælles manual arkiv ???
Fra : Ukendt

Dato : 23-04-07 18:37

findes der et arkiv af mc manualer ?
jeg har gennem tiden har skrabet den del honda manualer sammen, og der vil
gerne dele hvis der skule være andre der mangler...

så findes der et FTP- eller hvad ved jeg arkiv hvor man deler igennem ?

/Peter V

Fra : Tine

Dato : 23-04-07 20:47

Har selv brugt denne her neden under, men jeg ved også at han skifter
password ind imellem, når belastningen på han server bliver for stor.
Sidst sendte jeg ham en mail for at spørge efter det nye password, og ucen
problemer sendte han mig et nyt.

Har lige checket efter, og igen er passwordet udskiftet (hvilket sker 3-4
gange om året).
Skriv til ham og få et nyt password - og læg så venligst passwordet ud her i
dette forum.

You can download manulas with this account:

http://www.motorosok.hu/szervizkonyvek/

user: guest
pass: fsl5c2 (som altså ikke virker p.t.)

If you have other service manuals (we don't have on our page) please
upload
it to the following address: ftp://194.143.229.40 .

Mv
Hans

Fra : Niels Poulsen

Dato : 23-04-07 20:51

"Tine" <Rds_Tine@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> upload
> it to the following address: ftp://194.143.229.40 .

Hej,

Dette link vil jeg da gerne have lidt hjælp til.. har lige fået mig en
RF900R og lure på nogle småting ang. motor

Så på forhånd tak her oppe fra Norge

Niels

Fra : Jens. B. Rasmussen

Dato : 24-04-07 19:31

"Niels Poulsen" <niels.poulsen@nordic-it.no> wrote in message news:462d0df4
> [...]
>
> Dette link vil jeg da gerne have lidt hjælp til.. har lige fået mig en
> RF900R og lure på nogle småting ang. motor

Ellers må du lige sende mig en mail på ja rf900snabelaemail.dk

og så skal du bare se løjer i din mailboks lidt senere ....

Jens B. Rasmussen
RF900

Fra : Jan Selchau-Hansen

Dato : 23-04-07 20:56

> You can download manulas with this account:
>
> http://www.motorosok.hu/szervizkonyvek/

Har lige fået nyt password idag

You can download manuals with this account:

user: guest
pass: t8d3jsa

Jan Selchau-Hansen

Fra : Rasmus Raun-Nielsen

Dato : 24-04-07 06:14

"Jan Selchau-Hansen" <mit_fornavn@mit_efternavn.dk> skrev i en meddelelse

> Har lige fået nyt password idag
>
> You can download manuals with this account:
>
> user: guest
> pass: t8d3jsa
>

> Jan Selchau-Hansen

Mange tak!!

MVH
Rasmus

Fra : ptheo

Dato : 24-05-07 18:06

Der findes en langt større samling af manualer i her i Danmark .... p.t. i
hvert fald Europas største, muligvis verdens største og nogle er faktisk
indbyttet fra nedennævnte site i Ungarn .. dertil kommer et væld af
reservedels manualer ..
Ellers kommer manualerne fra samlere worldvide , et netværk hvor der byttes
.... derfor reglerne ..

Dele manualerne , ja gerne, det kan være med til at nedbryde de danske MC
forhandæere og importørers prismonopol på høje reservedelspriser .... men
reglen er en ny i bytte for hver manual der ønskes , der er desvære
nødvendig for at samlingen kan vokse ....

se http://home1.stofanet.dk/ptheo/

mvh
Peter

Fra : Jes Vestervang

Dato : 24-05-07 21:07

"ptheo" <ptheo@post8.tele.dk> writes:

> [...]
> reservedelspriser .... men reglen er en ny i bytte for hver manual
> der ønskes , der er desvære nødvendig for at samlingen kan vokse

Hvis nu du bare delte manualerne på diverse fildelingsnetværk a la
emule og bittorrent og andre lærte at gøre det samme, så burde det da
ikke at være nødvendigt med den IMO alt for begrænsende
distributionsform du nævner.

Det undrer mig egentlig også lidt at f.eks. motorosok.hu ikke har
smidt en torrent på deres side, så de kan spare en masse
båndbredde. Det er jo ikke fordi det er specielt svært.
--
mvh Jes Vestervang @ SV1000S & DT125R