Polermaskine .. hvilken type ... ??
Fra : Ukendt

Dato : 23-04-07 18:18

Hej der

jeg er ved at købe en polermaskine, men kan ikke helt finde ud af hvilken
type jeg skal vælge, og håber at hendte hjælp her hos jer ..

Den jeg kigger op er den der er overs på denne side, det er en excentrisk
poler maskine
http://www.petzoldts.de/shop/shop.php?cPath=1_20

men jeg kan ikke finde ud af om jeg skal vælge en "almindelig" roter
polermaskine, som den der er vis som nummer 3 på listen.

Alle kommentarer er meget velkommen

(også hvis du skulle have erfaring med noget billigt som en harald skrald
til 200 kr .. ;0)

MVH
Peter V

Fra : Lars

Dato : 23-04-07 20:20

"Peter Vistesen" <peter snabela vistesen punktum dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Alle kommentarer er meget velkommen
>
> (også hvis du skulle have erfaring med noget billigt som en harald skrald

Hej Peter
Jeg har den billigste model fra Onkel Harald. Den virker for så vidt godt
nok, men den ryster ad H til. Det skal den nok, men den er svær at holde for
længe af gangen, jeg bliver simjpelthen "rystet" i stykker.
Jeg har prøvet den på min kassevogn, det gør jeg aldrig mere, for stort et
areal. Men til kåben på Bimmeren og andre steder på sammen har jeg egentlig
haft glæde af den. Og så kostede den under 200.- på tilbud, så må vi se hvor
længe den holder.
Konklusion: Mindre opgaver er den ok til, størrer er den uanvendelig til.
Hilsen Lars

Fra : Big Mumi

Dato : 23-04-07 20:59

http://ajengros.dk/shop/productinfo.asp?id=1243

--
Venlig hilsen / Mit freundlichen Grüßen / Best Regards.
Carsten Hansen

Fra : Esben

Dato : 23-04-07 21:21

ebay er din ven.
på ebay.de fandt jeg et fint sæt og ventede bare til prisen var
rigtig... mener jeg gav omkring 80 euro.

http://cgi.ebay.de/Profi-Poliermaschine-Polierer-Schleifmaschine-Set-1_W0QQitemZ190105527858QQihZ009QQcategoryZ30168QQrdZ1QQcmdZViewItem

eller søg på ebay.de efter:

Profi Poliermaschine, Polierer, Schleifmaschine +Set 1+

maskinen er lidt tungere end de rigtigt dyre maskiner men virker fint!
og ens mc bliver sgu virkelig flot efter den har fået en tur.
hilsen Esben

Fra : Torben Scheel

Dato : 24-04-07 11:37

Peter Vistesen wrote:

> Alle kommentarer er meget velkommen

Jeg har svært ved at se hvad fordel man kan have af sådan en til MC
(medmindre man har en Pan european eller Paso ) - hvorfor ikke bar
bruge knofedt, så du ikke får slebet lakken af kanterne?

--
vh
Torben

Fra : Ukendt

Dato : 24-04-07 16:27

jeg har masser af lak, har en gl1800

/psv

Fra : Esben

Dato : 24-04-07 16:40

tja med mindre de har sådan ca 14 dages ferie og vil bruge dem til at
polere din mc, så kan det godt betale sig.

nej bare pjat, grunde er at man kan få et meget bedre resultat med
maskine.
ens cykel bliver helt anderles blank. derudover kan man hvis man
ellers køber det rigtige polermiddel fjerne en del ridser.
de skal faktisk være ret dybe for at de ikke går væk, eller i det
mindste bliver mindre.

Hilsen Esben