Regning til skat
Fra : Anders

Dato : 18-04-07 21:29

Hej I kloge hoveder i NG.

Torsdag før påske var jeg i synshallen og fik synet og toldsynet min
første drømmemaskine. Ønsket var at kunne nå skærtorsdag i Esbjerg,
meeeeeeeeen toldkontoret i Esbjerg var flyttet til Haderslev eller
Odense pr. 1. februar. Fridagen var ikke helt lang nok til en tur
tværs over Jylland så jeg sendte papirerne med snailmail til Odense og
de er lige kommet retur med en angivelse af hvor meget jeg skal betale
i afgift. FInt nok, men HVOR kan jeg betale?

Mvh. Anders

Fra : Karsten Nielsen

Dato : 18-04-07 21:45

Du kan betale i århus det har jeg lige gjort på konens zx 10 i øvrigt en
solstrålehistorie med en endelig afgift på 30792 kr plus de 17000 jeg gav
for den
med syn og plader 48951 kr. og den er bare flot
billede i binaer
m.v.h karsten

Fra : Neser

Dato : 18-04-07 22:07

> [...]
>de er lige kommet retur med en angivelse af hvor meget jeg skal betale
>i afgift. FInt nok, men HVOR kan jeg betale?

Det kan du på alle Skat's kontorer fik jeg at vide da jeg var igennem møllen
for 2 mdr. siden.

- Neser

Fra : Kent Nielsen

Dato : 19-04-07 17:12

"Anders" <bolhede@hotmail.com> skrev i en meddelelse
SNIP de er lige kommet retur med en angivelse af hvor meget jeg skal betale
i afgift. FInt nok, men HVOR kan jeg betale?

Det kan du så gøre i Esbjerg, selvom de sukker om at det er noget bøvl når
du står med gysserne.
(Noget med at der skal faxes noget frem og tilbage til Odense)

Mvh
Kent Nielsen