Pressol smørekande ..
Fra : mew2k

Dato : 18-04-07 15:07

Nogen der ved om man kan købe den her i DK?

http://www.pressol.com/Artikel06864x59yen_US.pdf

Fra : Ukendt

Dato : 20-04-07 07:15

"mew2k" <gg@gg.gg> wrote in news:462625e8$0$15879
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> http://www.pressol.com/Artikel06864x59yen_US.pdf

noget ligende fås hos laboratorieudstyrsforhandlere. Eller måske hos
maskinforhandler, da de bruges til kølevæske ved boring/skæring i metal.

Fra : Armand

Dato : 20-04-07 19:02

"Rasmus TDR "lightburner"" <bumbum> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> noget ligende fås hos laboratorieudstyrsforhandlere. Eller måske hos
> maskinforhandler, da de bruges til kølevæske ved boring/skæring i metal.

Tjaeh :-/
Som smed havde jeg også dét på læberne, men jeg har ikke hæftet mig ved
nogen med ventil i tuden, som på Pressol'en!

--
Armand.