Vredenstein dæk, gode/dårlige?
Fra : TheTransporter

Dato : 23-04-07 15:40

Hejsa Folkens

Jeg har haft snakket med min dækmand som foreslog at jeg fik 4 stk
Vredenstein dæk på min bil som sommerdæk. Men kan da godt huske det
mærke fra fordumstid. Men hvordan klarer det mærke sig i dag?

---
Mvh
TheTransporter
1996 Nissan Almera 1,6 SR
2006 Passat Variant Highline 2,0 TDI (Taxa)

Fra : Tom

Dato : 23-04-07 16:42

"TheTransporter" <praetorian@t_n_f_s.dk> wrote in message
> [...]
> Vredenstein dæk på min bil som sommerdæk. Men kan da godt huske det
> mærke fra fordumstid. Men hvordan klarer det mærke sig i dag?

Da jeg havde dækket for en 10 år siden var det simpelthen det være skod-dæk
jeg nogensinde har haft monteret. Jeg overdriver IKKE når jeg siger at jeg
har haft punkteringer over 10-15 gange på 1½ år. Derefter smed jeg bare
l*rtet ud og besluttede dengang at jeg ALDRIG ALDRIG mere ville købe sådan
noget %¤#"!"¤% skrammel.
Så det kan godt være at kvaliteten er bedre i dag, men jeg går i en stor bue
udenom lige netop dette mærke

--
Tom

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 23-04-07 17:04

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> noget %¤#"!"¤% skrammel.
> Så det kan godt være at kvaliteten er bedre i dag, men jeg går i en stor

Tom er et knokle-hoved som hverken kan finde ud af at spænde hans hjul fast,
eller få dem af igen ;))). Kolleger& jeg har kørt på Vredestein i flere år
uden probs. .

Fra : Tom

Dato : 23-04-07 17:21

"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.tabort@os.dk> wrote in message

> [...]
>>
> Tom er et knokle-hoved som hverken kan finde ud af at spænde hans hjul
> fast, eller få dem af igen ;))). Kolleger& jeg har kørt på Vredestein i

Jeg kan netop løsne mine hjulmøtrikker fordi de er korrekt tilspændt

--
Tom

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 23-04-07 19:34

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse news:462cdccd$0$15893

> Jeg kan netop løsne mine hjulmøtrikker fordi de er korrekt tilspændt

Var det ikke dig som havde en laaang tråd om et hjul der sad fast?, ellers
må du have mig undskyldt.

Fra : Tom

Dato : 23-04-07 19:37

> "Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> Var det ikke dig som havde en laaang tråd om et hjul der sad fast?, ellers
> må du have mig undskyldt.

nej det var ikke mig, der havde et hjul der sad fast

-
Tom

Fra : TDN

Dato : 23-04-07 16:50

"TheTransporter" <praetorian@t_n_f_s.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> TheTransporter
> 1996 Nissan Almera 1,6 SR
> 2006 Passat Variant Highline 2,0 TDI (Taxa)

Det kommer vist lidt an på størrelsen og modellen, men ifølge test ikke
noget specielt:

http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/EC7F3AF0-400C-412D-A201-181015949FD5/0/104109.pdf

http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/68875070-7528-4534-88E1-B20897409EBB/0/6671.pdf

Mvh
Thomas

Fra : AS

Dato : 25-04-07 00:05

> [...]
> Vredenstein dæk på min bil som sommerdæk. Men kan da godt huske det
> mærke fra fordumstid. Men hvordan klarer det mærke sig i dag?

Hm... Jeg kunne ikke tænke at købe til mig selv, men fin en gang monteret på
en bil, så skulle de slides. Indtryk, at de blev slidt ganske hurtigt.
Samtidigt har de ikke haft god greb på våd vej, så her skulle man altid
passe på. Her skal jeg sige, at jeg kører ikke i pensionist stil, dog aldrig
komme om hjorne hylende. Efter de blev kasseret til sidst, skal jeg aldrig
have Vredenstein.