Tom kristensens grimme uheld igår..
Fra : Ukendt

Dato : 23-04-07 06:45

http://youtube.com/watch?v=IwabVlVCnRI

Jeg kan se at det er Per der har været hurtigt ude

Men frimt uheld synes jeg vi må håbe at mesteren er ok..

Mvh
Morten

Fra : John Sahl

Dato : 23-04-07 09:29

Morten Juel wrote:
> http://youtube.com/watch?v=IwabVlVCnRI
>
> Jeg kan se at det er Per der har været hurtigt ude
>
> Men frimt uheld synes jeg vi må håbe at mesteren er ok..

Steen Nielsen - www.dba.dk fik i aftes denne SMS fra Tom

Hej dba.dk!
"Kan huske svagt indtil Timo Scheider klemmer mig unødigt og overraskende,
og bilen spinner. Spin og røg, men intet brag. Var bevidstløs i otte til 15
minutter indtil jeg er i medicalcenter. Kan endnu ikke holde balancen. Er
MEGA-svimmel, ser dobbelt og har en dundrende hovedpine. Er stiv i ryg og
nakke, men stadig tung i højrefoden. Vil hurtigt være tilbage i racet."

Denne sms lyste op på en bekendts mobil kl. 23.43 i aftes, og fortæller
klart, at Tom Kristensen er forslået, men ikke rystet.

--
John Sahl

Fra : Mr J..

Dato : 23-04-07 09:44

> [...]
>
> Denne sms lyste op på en bekendts mobil kl. 23.43 i aftes, og fortæller
> klart, at Tom Kristensen er forslået, men ikke rystet.

dejligt med lidt info

Mvh
Morten

Fra : Hr. Jensen

Dato : 23-04-07 11:11

On Mon, 23 Apr 2007 10:28:37 +0200 "John Sahl"
<spamcatcher1@fotofaelden.dk> sent the following smoke signals:

> [...]
>MEGA-svimmel, ser dobbelt og har en dundrende hovedpine. Er stiv i ryg og
>nakke, men stadig tung i højrefoden. Vil hurtigt være tilbage i racet."

Ja, for et Le Mans uden Tom K. er ikke det samme...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 23-04-07 15:37

Hr. Jensen frembragte:
> On Mon, 23 Apr 2007 10:28:37 +0200 "John Sahl"
> <spamcatcher1@fotofaelden.dk> sent the following smoke signals:

> Ja, for et Le Mans uden Tom K. er ikke det samme...

Jeg har det samme måde, vi har også danske briller på.
Et engelsk modelbilsforum jeg følger, er tonen at de er ligeså
røvtrætte af ham, som andre var af Schummi.
Kai

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 23-04-07 22:41

> Jeg har det samme måde, vi har også danske briller på.
> Et engelsk modelbilsforum jeg følger, er tonen at de er ligeså røvtrætte
> af ham, som andre var af Schummi.

Jeg er nu godtnok også ved at være en kende træt af ham. Uanset hvor fanden
man kigger hen står der efterhånden "Tom K".

Troels

Fra : Lucky

Dato : 24-04-07 05:06

"Troels Plougmann-Olsen"
<hvis.du.whiner.over.min.mail.er.du.et.tudefjaes@WHINEHEAD> skrev i en
meddelelse news:462d27cd$0$21932$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> Jeg er nu godtnok også ved at være en kende træt af ham. Uanset hvor
> fanden man kigger hen står der efterhånden "Tom K".

Og?

Fra : Hr. Jensen

Dato : 24-04-07 07:20

On Mon, 23 Apr 2007 23:40:48 +0200 "Troels Plougmann-Olsen"
<hvis.du.whiner.over.min.mail.er.du.et.tudefjaes@WHINEHEAD> sent the
following smoke signals:

>Jeg er nu godtnok også ved at være en kende træt af ham. Uanset hvor fanden
>man kigger hen står der efterhånden "Tom K".

Hvad skulle der så stå? Fars Dengse eller Tude-John?

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 24-04-07 11:41

> Hvad skulle der så stå? Fars Dengse eller Tude-John?

Et eller andet nyt navn, på en debutant der bare kan det skidt.

Troels

Fra : Ukendt

Dato : 24-04-07 12:28

meddelelsen news:462ddea4$0$21933$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> Et eller andet nyt navn, på en debutant der bare kan det skidt.
>
> Troels

I forhold til vores lands størrelse, tror jeg vi kan være en del stolte af,
hvor mange danskere der gør det godt i motorsporten. Især når man tænker på
hvor megen økonomisk støtte de IKKE har fået i forhold til fodbold og
håndbold eks. For ikke at tale om umuligheden ved at anlægge nye baner i DK
med international standard.
Fred være med janteloven og Troels!

/HB

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 24-04-07 12:31

> Fred være med janteloven og Troels!

Det har intet med jantelov at gøre. Jeg mener: Giv os dog noget nyt?

Troels

Fra : Brian

Dato : 24-04-07 12:55

Troels Plougmann-Olsen wrote:

> Det har intet med jantelov at gøre. Jeg mener: Giv os dog noget nyt?

Hvad vil du have af nyt ? Danmark er et lille land uden tradition inden for
bilkonstruktion eller motorsport. Da motorsport samtidig er en relativ lille
sport her i landet, er der ikke så mange sponsorpenge at slåsse om.

/Brian

Fra : Ukendt

Dato : 24-04-07 13:02

"Brian" <nej@tak.du> skrev i meddelelsen
> [...]

Nå ok, men som Brian skriver:

> [...]
> lille sport her i landet, er der ikke så mange sponsorpenge at slåsse om.

Vi må jo nok "nøjes" med at der er så få danske kørere på højeste niveau.
Jeg glæder mig ihvertfald over at de få der er - gør nogle fantastiske
præstationer.

/HB

Fra : Bruno

Dato : 24-04-07 17:00

> Det har intet med jantelov at gøre. Jeg mener: Giv os dog noget nyt?

Fordi "nyt" per definition er bedre eller?

Personligt har jeg meget svært ved at forestille mig nogen mere
sympatisk og dygtig end Tom Kristensen - og så synes jeg altså der er
stor forskel på ham og Schumacher. For det første kan jeg faktisk ikke
mindes at havde set Tom lave nogle svinestreger, hvilket man vist ikke
lige kan sige om den tyske skomager. Og for det andet så kører Tom ikke
kun i en serie hvor han er uovertruffen, han forsøger faktisk og presse
sit talent til mere.

Mvh
Bruno

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 24-04-07 17:06

> Fordi "nyt" per definition er bedre eller?

Forandring fryder

Troels

Fra : Ukendt

Dato : 24-04-07 20:50

meddelelsen news:462e2ae7$0$21927$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> Forandring fryder

Det er jo netop det Tom Kristensen gør. Han kører jo ikke bare rundt i den
dieselhagger, fra Le Mans hele året. Han kører med i et af verdens tætteste
motorløb, nemlig det tyske touringcar mesterskab (DTM). Et løb hvor der kan
være få tiendedele mellem nr. 1 og nr. 3 i løbet af en sæson.
Tom Kristensen trådte ind i den fornemme række for bare 2 eller 3 år siden -
og allerede det første år satte han de gale kører på plads.. bl.a Schneider
og Ekstrøm, ved at tage pole og lægge de kendte bag sig i flere løb.

Hvor vil du hen Troels?

/HB