AUDI service i Flensburg
Fra : Mort1s1

Dato : 22-04-07 11:27

Min Audi A3 TDI skal snart have et større serviceeftersyn, er der nogen, som
kan anbefale AUDI værksted i Flensburg området, jeg vil foretrække, hvis der
er en dansktalende medarbejder:

Mort1s1

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 22-04-07 12:10

"Mort1s1" <fjernmortensens@mailxx.dk> skrev i en meddelelse
> Min Audi A3 TDI skal snart have et større serviceeftersyn, er der nogen,
> som kan anbefale AUDI værksted i Flensburg området, jeg vil foretrække,
> hvis der er en dansktalende medarbejder:

Jeg kan anbefale dig
http://www.atu.de/pages/service/filialen/f_detail.html?nr=406
Værkstedet er ikke et Audi værksted, men et af de frie værksteder.
Service er helt i top og til en fornuftig pris. Der kommer mange danske
kunder der. Og de har flere medarbejdere der taler dansk.
Hilsen Matthias

Fra : Aksel

Dato : 22-04-07 12:44

> [...]
> som kan anbefale AUDI værksted i Flensburg området, jeg vil foretrække,
> hvis der er en dansktalende medarbejder:

Audi Zentrum
Vertriebs GmbH
Liebigstrasse 8
24941 Flensburg

Tel. +49 461 90 20 50
Fax +49 461 90 20 556
teile [at] audi-flensburg [dot] de

Tlf: Reservedele direkte til Torsten Illing som taler dansk
+49 461 90 20 541
torsten.illing@audi-flensburg.de

Hilsen Aksel

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 22-04-07 19:55

"Aksel" <aksel.fjern tallene.@m777ail.dk.dk> skrev i en meddelelse

> Tlf: Reservedele direkte til Torsten Illing som taler dansk
> +49 461 90 20 541
> torsten.illing@audi-flensburg.de

Kan tilføje at jeg har købt en del stumper igennem Torsten - der er ikke
noget at pege fingre af. Prisen er noget lavere end i DK på de fleste
stumper

/Dennis

Fra : Brian

Dato : 22-04-07 19:58

Dennis Pedersen wrote:

> Kan tilføje at jeg har købt en del stumper igennem Torsten - der er
> ikke noget at pege fingre af. Prisen er noget lavere end i DK på de
> fleste stumper

Og de stumper som de ikke kan/gider finde herhjemme, finder Torsten nemt -
suveræn service.

/Brian