Forsikringspriser
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 21-04-07 18:15

Hej!

Jeg blier snart 30 og har erfaret, at det er et tungt hjørne mht. alder, men på
plussiden så kan jeg spare en del på bilforsikringen iflg. f.eks. Tryg's
prisudregner.

Hvor meget kan jeg stole på denne online-udregner? Kan den ramme helt i skoven,
eller er dens udregnede pris nogenlunde som den bliver når jeg får brug for
forsikringen?

Jeg kan f.eks. få en Audi A4 2.6 fra '96 kaskoforsikret for 5500,- årligt hvis
jeg accepterer en selvrisiko på 15.000,-. Det sidste er selvfølgelig en relativ
høj selvrisiko, men det gør mig nu ikke noget. Jeg stiger til 7500,- med 5000,-
i selvrisiko...

Mine data er 8 år i egen bil, ca. 15000km om året, postnummer 3000, ingen skader
overhovedet :) og så har jeg snydt lidt med alderen (bliver 30 i næste måned).

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : tp

Dato : 21-04-07 18:42

> [...]
> skoven, eller er dens udregnede pris nogenlunde som den bliver når jeg får

Den bør da i allerhøjeste grad passe. og ofte mere end det, da det ofte er
muligt at opnå rabatter ved at samle forsikriger etc.
De selskaber jeg har regnet på (fdm og gf) har den passet 100%

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 21-04-07 19:08

Hej!

tp wrote:
> Den bør da i allerhøjeste grad passe. og ofte mere end det, da det ofte
> er muligt at opnå rabatter ved at samle forsikriger etc.
> De selskaber jeg har regnet på (fdm og gf) har den passet 100%

Kanon :) Jeg er godt nok efterhånden klar til en bil med nogle flere muller
under kølerhjelmen og evt. tomatkasse.

Jamen så må jeg se at undersøge min friværdi og hvad der kan blive råd til af bil :)

Jeg tror snart jeg skiller mig af med min '96 Escort 1.6i...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Ukendt

Dato : 21-04-07 20:03

On Sat, 21 Apr 2007 20:08:29 +0200, Kim Voss Schrader
<usenet1@mumbojumbo.dk> wrote:

> [...]
>
>Jamen så må jeg se at undersøge min friværdi og hvad der kan blive råd til af bil :)
>
>Jeg tror snart jeg skiller mig af med min '96 Escort 1.6i...

Det kan du ikke.....)................nåh, jow.......skrotpræmie
)
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 21-04-07 20:13

Hej!

Ivan Madsen wrote:

> Det kan du ikke.....)................nåh, jow.......skrotpræmie
> )

Mjaeh, den skulle gerne være lidt mere værd end det :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader