BMW CS
Fra : Tom

Dato : 21-04-07 17:36

Hold da fast hvor den bare er flot bmw's concept bil.

Den må da 100,01% sikker blive sat i produktion
http://www.business.dk/article/20070421/luksus/70421004/

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 21-04-07 17:47

> Hold da fast hvor den bare er flot bmw's concept bil.
>
> Den må da 100,01% sikker blive sat i produktion
> http://www.business.dk/article/20070421/luksus/70421004/

fy for helvede og satan JA !! øj den får da en til at savle ukontrolleret
!!!

Mvh
Morten

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 21-04-07 17:53

> fy for helvede og satan JA !! øj den får da en til at savle ukontrolleret
> !!!

Desværre skal der bare en udskæring under nyrerne i fronten før den er HELT
rigtig. Fronten er for blank/flad, simpelthen.

Troels

Fra : Ukendt

Dato : 21-04-07 17:59

"Troels Plougmann-Olsen"
<hvis.du.whiner.over.min.mail.er.du.et.tudefjaes@WHINEHEAD> skrev i
meddelelsen news:462a414f$0$21927$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> Desværre skal der bare en udskæring under nyrerne i fronten før den er
> HELT rigtig. Fronten er for blank/flad, simpelthen.
>
> Troels

A la M5 Måske?
http://www.autothing.com/images/Fun%20Things/Spy%20Shots/SS-2005/05%20BMW%20M5/SS-05-BMW-M5-C3.jpg

/HB

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 21-04-07 18:36

> A la M5 Måske?

Præcis! Spot-on!

Troels

Fra : Ukendt

Dato : 21-04-07 17:53

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i meddelelsen
> Hold da fast hvor den bare er flot bmw's concept bil.
>
> Den må da 100,01% sikker blive sat i produktion
> [...]

Hallo! Den er for fed!

Dog kan jeg ikke lade være med at komme med en kommentar ang. bagenden. Til
forskel fra forenden, der har et meget karateristisk - "Her kommer jeg, og
jeg ser lidt gal ud" på en BMW'sk måde, så ser bagenden lidt mere "blød"
ud.. Hmm.. måske er det blot fordi, at når man ser BMW'en i bakspejlet, så
siger den - " flyt dig, jeg skal forbi" - hvorefter bagenden siger - " mange
tak" når man har trukket ind i venstre spor på motorvejen

Nu har jeg så lige kigget på den igen - Den ser bare generelt olm (ond) ud,
ligegyldigt om den er set forfra eller bagfra. Jeg glæder mig til at se den
på gaden, hvis det bliver.

/HB

Fra : Ukendt

Dato : 21-04-07 18:01

On Sat, 21 Apr 2007 18:35:56 +0200, "Tom" <christensen@bigfoot.com>
wrote:

>Hold da fast hvor den bare er flot bmw's concept bil.
>
>Den må da 100,01% sikker blive sat i produktion
>http://www.business.dk/article/20070421/luksus/70421004/

Wauwww, mand. Den ser godt nok spændende ud. Men et nærmere kig på
bilen antyder jo, at den nok ikke skal bruges som pendlermobil
*suk*......måske hvis man vandt i 'otto )
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Ukendt

Dato : 21-04-07 18:05

"Ivan Madsen" skrev i meddelelsen

> Wauwww, mand. Den ser godt nok spændende ud. Men et nærmere kig på
> bilen antyder jo, at den nok ikke skal bruges som pendlermobil
> *suk*......måske hvis man vandt i 'otto )
> --

Damn.. Der er lukket for lotto idag.. nå prøver sku bare onsdag så.

/HB

Fra : Lars Holst

Dato : 21-04-07 18:18

"Tom" <christensen@bigfoot.com> said in news:462a3d67$0$15877
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Hold da fast hvor den bare er flot bmw's concept bil.
>
> Den må da 100,01% sikker blive sat i produktion
> [...]

Jeg synes da at den er flot men designmæssigt kan den ikke hamle op med den
oprindelige CS.

http://www.geocities.com/silbersix/30csi.gif

--
Lars Holst

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 21-04-07 18:20

Hej!

Lars Holst wrote:
> Jeg synes da at den er flot men designmæssigt kan den ikke hamle op med den
> oprindelige CS.
>
> http://www.geocities.com/silbersix/30csi.gif

Beklager, men:

LOL da. Smag og behag er forskellig

--
Mvh, Kim Voss Schrader (som mener, at pærer smager bedre end bananer )

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 21-04-07 22:00

wrote:

>Hold da fast hvor den bare er flot bmw's concept bil.
>
>Den må da 100,01% sikker blive sat i produktion
>http://www.business.dk/article/20070421/luksus/70421004/

>--

Ja, pæn er den, men man vil sikkert kunne købe 8 Sonata'er for hvad
den kommer til at koste.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Steen

Dato : 22-04-07 05:33

Folmer Rasmussen wrote:
> Ja, pæn er den, men man vil sikkert kunne købe 8 Sonata'er for hvad
> den kommer til at koste.

Ja, men hvad skal man med 8 Napoleonshatte hvis man hellere vil have
Othello-lagkagen?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 22-04-07 05:33

Steen skriver:

> Ja, men hvad skal man med 8 Napoleonshatte hvis man hellere vil have
> Othello-lagkagen?

ROFL....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 22-04-07 16:49

On Sun, 22 Apr 2007 06:32:56 +0200, "Steen"
<steen.kolding@stofanet.dk> wrote:

>Ja, men hvad skal man med 8 Napoleonshatte hvis man hellere vil have
>Othello-lagkagen?

>--

Man kunne køre problemfrit rundt med 100% garanti på sine biler i 24
år.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 22-04-07 16:55

> Man kunne køre problemfrit rundt med 100% garanti på sine biler i 24
> år.

Så skulle man smage en ny Napoleonshat hvert 3. år for at det skulle holde.
Ellers tak

Troels

Fra : Thomas H.

Dato : 23-04-07 21:03

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> Hold da fast hvor den bare er flot bmw's concept bil.
>
> Den må da 100,01% sikker blive sat i produktion
> http://www.business.dk/article/20070421/luksus/70421004/

Hmm ved ikke helt hvad jeg synes om den, men hvad i alverden er det de ævler
om med "arvetager" til BMW M5 osv.?

Fra : Henrik B.

Dato : 24-04-07 10:11

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> Hold da fast hvor den bare er flot bmw's concept bil.
>
> Den må da 100,01% sikker blive sat i produktion
> http://www.business.dk/article/20070421/luksus/70421004/

Øøøøhh, er det kun mig, som synes at den til 99% ligner en Aston Martin i
profil??

Blot fordi man er lidt nørd,
kan man jo godt tale dansk.
http://www.tapeconnection.dk

Fra : Ukendt

Dato : 24-04-07 13:08

> "Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> Øøøøhh, er det kun mig, som synes at den til 99% ligner en Aston Martin i
> profil??

Nej!

/HB