Udskiftning af skoda antenne
Fra : roedm@hotmail.com

Dato : 19-04-07 13:19

Hej,

Er der nogen som har erftaring med udskiftning af fastmonteret bil
antenne?
Vi har en Fabia combi som har fastmonteret antenne (som kun kan stå i
2 positioner)
problemet er at når antennen står op, er den for høj til at gå ind/ud
hvor vi parkerer.

I nederste position svirper den mod tag og bagrude.

Jeg vil genre have monteret en kortere pisk-antenne i stedet, men kan
jeg få antennen af på en eller anden måde, eller skal hele foden
skiftes? og kan det lade sig gøre at skifte foden?

Håber I kan hjælpe

Fra : Brian

Dato : 19-04-07 15:55

roedm@hotmail.com wrote:

> Jeg vil genre have monteret en kortere pisk-antenne i stedet, men kan
> jeg få antennen af på en eller anden måde, eller skal hele foden
> skiftes? og kan det lade sig gøre at skifte foden?

Min Onkel havde samme problem på hans Fabia, og købte sådan en bandit her:
http://kortlink.dk/3t8r

Dog mener jeg at have læst herinde, at man ikke bare lige kan skrue antennen
af, på nogle modeller af Fabia'en ? Men hvis du kan på din, kan det
ihvertfald være løsningen bare at skifte pisken - der kan sikkert findes
noget tilsvarende her i landet.

/Brian