Er du god til at køre bil...
Fra : KickAssCowboy

Dato : 18-04-07 20:30

..... så kan du jo se om du kan gøde dette nummer efter

http://www.metacafe.com/watch/509401/best_drift/

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 18-04-07 20:43

On Wed, 18 Apr 2007 21:30:19 +0200, "KickAssCowboy" <KaK@ms.com>
wrote:

>.... så kan du jo se om du kan gøde dette nummer efter
>
>http://www.metacafe.com/watch/509401/best_drift/

>--

Hvis jeg lige kan få 15 minutter til at lægge et par ekstra bånd på
lasten, så den ikke forskubber sig, så skal jeg være der.

Er det i orden at jeg hælder lidt spildolie på trækhjulene på
trækkeren, så den er lidt nemmere at få til at drifte?

Nu er der vel plads til at jeg kan komme rundt med 16.5 meter, uden at
jeg skal bakke?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : KickAssCowboy

Dato : 18-04-07 20:51

> Hvis jeg lige kan få 15 minutter til at lægge et par ekstra bånd på
> lasten, så den ikke forskubber sig, så skal jeg være der.

Ja, ok

> Er det i orden at jeg hælder lidt spildolie på trækhjulene på
> trækkeren, så den er lidt nemmere at få til at drifte?

ja da

> Nu er der vel plads til at jeg kan komme rundt med 16.5 meter, uden at
> jeg skal bakke?

jo jo, du trækker bare lige i håndbremsen og drejer på rattet, så går det
nemt
Jeg vil bare ikke stå og filme så tæt på, som ham i klippet

Fra : Ukendt

Dato : 18-04-07 20:58

"KickAssCowboy" <KaK@ms.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> nemt
> Jeg vil bare ikke stå og filme så tæt på, som ham i klippet

Why not? Folmer er da vant til at drifte rundt i hårnålesvingene i bjergene
med hans 16,5m så der er da ik noget at være nervøs for )

/HB

Fra : KickAssCowboy

Dato : 18-04-07 21:06

"HB" <hbsnabela.dk> skrev i en meddelelse

> "KickAssCowboy" <KaK@ms.com> skrev i meddelelsen

> Why not? Folmer er da vant til at drifte rundt i hårnålesvingene i
> bjergene med hans 16,5m så der er da ik noget at være nervøs for )

Turde du væde dit liv på det Det gør jeg nemlig ikke

Fra : Ukendt

Dato : 18-04-07 21:08

> "HB" <hbsnabela.dk> skrev i en meddelelse

> Turde du væde dit liv på det Det gør jeg nemlig ikke

Ææhem.. ville nok nøjes med at være en flue på væggen

/HB

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 19-04-07 14:04

> Ææhem.. ville nok nøjes med at være en flue på væggen

Kunne jo risikere at blive en flue på Folmer's forrude..

Fra : Ukendt

Dato : 19-04-07 14:56

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Kunne jo risikere at blive en flue på Folmer's forrude..

Æv! Ja - og tænk hvis man stadigvæk var i live, og var tvunget til at se på
Folmer's manureringsansigt kilometer efter kilometer )

/HB

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 19-04-07 15:14

On Thu, 19 Apr 2007 15:56:05 +0200, "HB" <hbsnabela.dk> wrote:

> [...]
>>

>Æv! Ja - og tænk hvis man stadigvæk var i live, og var tvunget til at se på
>Folmer's manureringsansigt kilometer efter kilometer )

Taknemmeligheden vil ingen ende tage, hvis du vil forklare mig hvad
sådan et manureringsansigt er for noget.

Jeg skal jo for fa'en vide, om jeg skal blive sur, eller....?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 19-04-07 15:27

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> sådan et manureringsansigt er for noget.
>
> Jeg skal jo for fa'en vide, om jeg skal blive sur, eller....?

Manureringsansigt = ansigtssved når du drifter 16,5m vogn omkring i svingene
)

/HB

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 19-04-07 15:37

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> writes:

> Taknemmeligheden vil ingen ende tage, hvis du vil forklare mig hvad
> sådan et manureringsansigt er for noget.
>
> Jeg skal jo for fa'en vide, om jeg skal blive sur, eller....?

Google siger at det mestendels er en stavefjel for manøvrering, men
det kunne vel også være det engelske "manuring" (~= gyllespredning)
der tænktes på...

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 20-04-07 09:31

> Taknemmeligheden vil ingen ende tage, hvis du vil forklare mig hvad
> sådan et manureringsansigt er for noget.
>
> Jeg skal jo for fa'en vide, om jeg skal blive sur, eller....?

Hvorfor skal du da til at blive sur?
Kan du da blive sur?

))))

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 20-04-07 09:57

On Fri, 20 Apr 2007 10:31:13 +0200, "Uffe Bærentsen"
<leitiFJERNES@hotmail.com> wrote:

>Hvorfor skal du da til at blive sur?
>Kan du da blive sur?
>

>))))

>--

Far bliver ikke vred, far bliver skuffet. )

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 18-04-07 22:56

On Wed, 18 Apr 2007 22:06:13 +0200, "KickAssCowboy" <KaK@ms.com>
wrote:

>Turde du væde dit liv på det Det gør jeg nemlig ikke

>--

Det er s'gu ikke meget tiltro I har til fars evner, hva'?

Hundehoveder, skidesprællere og socialdemokrater, det er hvad man
omgiver sig med. *LOL*

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 19-04-07 14:03

> Det er s'gu ikke meget tiltro I har til fars evner, hva'?
>
> Hundehoveder, skidesprællere og socialdemokrater, det er hvad man
> omgiver sig med. *LOL*

hmm..
Jeg troede faktisk at du sad alene i lastbilen....
Såeh...gad vide hvem du så snakker om?..... :c)

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 19-04-07 14:13

On Thu, 19 Apr 2007 15:02:47 +0200, "Michael Kirkegaard"
<flirtinggoose@hotmail.com> wrote:

>hmm..
>Jeg troede faktisk at du sad alene i lastbilen....
>Såeh...gad vide hvem du så snakker om?..... :c)

>--

Skal du altid hjælpes med alting? *LOL*

Jeg taler/skriver om de ærede skribenter jeg omgiver mig med i dette
fremragende forum.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Henrik G Nielsen

Dato : 18-04-07 20:59

> [...]
> trækkeren, så den er lidt nemmere at få til at drifte?
>
> Nu er der vel plads til at jeg kan komme rundt med 16.5 meter, uden at

Hvad kører du ikke 25 meter endnu

Mvh
Henrik

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 18-04-07 22:53

On Wed, 18 Apr 2007 21:59:14 +0200, "Henrik G Nielsen"
<hlt2FJERN@huskes.dk> wrote:

>Hvad kører du ikke 25 meter endnu

>--

Det har jeg gjort, men jeg har kørt trailer de sidste 2 år.

--

Venlig hilsen
Folmer