Sagen om oliepinden
Fra : Lars Knudsen

Dato : 18-04-07 19:49

Hejsa,

Jeg havde for noget tid tilbage et indlæg om oliepinden der var puffet
op af motoren på Skodaen efter at bilen havde været til service.

Det endte jo altsammen godt. Jeg kørte forbi værkstedet med et par
billeder og fortalte at jeg havde fundet oliepinden sådan et par cm
oppe da jeg skulle checke olien. Han kiggede lidt på dem, slog bilen
op, mente bestemt ikke det kunne være et stoppet filter når bilen var
så ny. Han konkluderede at mekanikeren nok havde fumlet. Kiggede igen
på billedet - "du har da fået olie ud over det hele".. Ja det havde
jeg nemlig. Så siger han... "Det er da i øvrigt et rigtig godt kamera
du har dig der".. Ja sådan et Canon G7 tager gode skarpe billeder!

Nå, men hvis jeg havde tid dagen efter klokken 15 (jeg var forbi 10
minutter før lukketid) kunne jeg lige komme forbi med den så skulle de
nok lige checke, at der ikke var noget galt og give den en motorvask
mens jeg ventede.

Det var så det. Og rart at de kunne finde ud af at tilbyde at gøre den
ren helt uden at jeg havde nået så meget som ét eneste ord brok. Klart
plus for det.

** Lars

Fra : KickAssCowboy

Dato : 18-04-07 20:08

"Lars Knudsen" <larsremove@landligtremove.dkaway> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det var så det. Og rart at de kunne finde ud af at tilbyde at gøre den
> ren helt uden at jeg havde nået så meget som ét eneste ord brok. Klart

Dejligt med god service. Der findes ikke noget bedre- og så ved han jo også,
at det er på den måde man skaffer trofaste kunder. Det bedste reklame en
bilsælger kan få er mund-til-mund metoden. Det er dejligt når man finder en
forhandler der har indset det.
Mvh
KaK

Fra : Ukendt

Dato : 18-04-07 20:50

"KickAssCowboy" <KaK@ms.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> reklame en bilsælger kan få er mund-til-mund metoden. Det er dejligt når
> man finder en forhandler der har indset det.

Ja, det er rart at høre. Godt at der stadigvæk findes gode oplevelser og
beretninger som denne herinde.

/HB