Søges: Krumtapremskive til Peugeot 405 1.9~
Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 16-04-07 16:46

Hejsa,

Kender I nogen der kunne hænde at ligge inde med en sådan? Har en hvor
vulkaniseringen er revet på :( Typisk Mi16-problem har jeg hørt.

Men som skrevet: Jeg søger en sådan. Ikke 1 eneste hugger i DK har nogen
tilbage! Såeh... SKRIV for pokker hvis i kender en lille lokal
Peugeot-fanatiker?

Peugeot DK skal bruge 3 måneder og 1600 kr for at skaffe en hjem, iøvrigt.

Citroën ved intet om det (BX 19 GTi 16 valve)

Troels

Fra : Inkognito

Dato : 16-04-07 21:23

"Troels Plougmann-Olsen"
<hvis.du.whiner.over.min.mail.er.du.et.tudefjaes@WHINEHEAD> skrev i en
meddelelse news:46239a0d$0$21928$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> [...]
> vulkaniseringen er revet på :( Typisk Mi16-problem har jeg hørt.
> Men som skrevet: Jeg søger en sådan. Ikke 1 eneste hugger i DK har nogen

Og du har prøvet Bruunshåb?
Citat: "Bruunshåb Autoophug som ligger ved Viborg, gør næsten kun i
Pug-dele"
Tlf. 86 67 67 22

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 23-04-07 22:44

> Og du har prøvet Bruunshåb?
> Citat: "Bruunshåb Autoophug som ligger ved Viborg, gør næsten kun i
> Pug-dele"
> Tlf. 86 67 67 22

BTW, det var dem jeg købte skiven hos.!!!

TAK FOR HJÆLPEN!

Troels

Fra : JBH

Dato : 16-04-07 21:39

"Troels Plougmann-Olsen"
> [...]
>
> Peugeot DK skal bruge 3 måneder og 1600 kr for at skaffe en hjem, iøvrigt.
>
> Citroën ved intet om det (BX 19 GTi 16 valve)

Njaa, de Citroen'er jeg har set, bruger en anden rem/skive pga.
hydraulikpumpen.

Mon en skive fra en 1,9 SRi motor passer ? så har jeg vist en skrotmotor
stående. Det er godt nok kun en 8 ventilede men jeg mener at huske at remmen
til generator og servo er som på en Mi16.Jeg er godt nok ikke sikker på den
er med "gumminav"

Har du nogle mål og evt et billede.

En Peugeot 1,9 Diesel er med "gumminav" og dem jeg har set trækker generator
og servopumpe som på en 1,9 bensin.

mvh
JBH

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 19-04-07 17:07

> [...]
> stående. Det er godt nok kun en 8 ventilede men jeg mener at huske at
> remmen til generator og servo er som på en Mi16.Jeg er godt nok ikke

Den trækker ikke Servo på en Mi16. Det gør en remskive på knasten på
udstødningssiden

Jeg har fundet en anden. Problemet er at det kun er 88-89 Mi16 der kører med
denne remskive - INGEN andre gør, har jeg så fundet ud af.

Troels