Touareg 2,5 TDI 2004
Fra : Erik Kirkegaard

Dato : 15-04-07 21:43

Jeg står på nippet til at købe ovenstående bil, men har hørt fra een
forhandler at man SKAL huske og købe den med luftaffjedring...er der
noget om snakken eller andre ting jeg skla være opmærksom på.Jeg kan
lide modellen og derfor købet

Fra : Bruno

Dato : 15-04-07 22:46

Erik Kirkegaard (slet P5GEI) wrote:
> [...]
> forhandler at man SKAL huske og købe den med luftaffjedring...er der
> noget om snakken eller andre ting jeg skla være opmærksom på.Jeg kan

Du kan så åbenbart ikke lide miljøet

Mere seriøst sørg for at få noget garanti med, der er nogle dyre stumper
i de biler.

Mvh
Bruno

Fra : TDN

Dato : 16-04-07 05:40

"Erik Kirkegaard (slet P5GEI)" <erik@P5GEIsurfmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forhandler at man SKAL huske og købe den med luftaffjedring...er der
> noget om snakken eller andre ting jeg skla være opmærksom på.Jeg kan

Det er også et problembarn, prøv at købe brugttesten, stumperne er meget
dyre, typiske fejl:

Den får et "Pas på"
Defekt fordelergearkasse
Defekte turborer
Slidte bremser
Defekt kompressor til luftafjedring
defekte xenonlygter
Upålidelig elektronik

Der er ofte fejl ved luftafjedring og fordelergearkasse og det møg dyrt at
få lavet.

Mvh
Thomas