Det er ruster der holder det sammen
Fra : Mikkel Lund

Dato : 15-04-07 21:20

Hej

Min gamle golf begyndt for et par dage siden at dryppe vand. Så den blev
parkeret i indkørslen indtil jeg fik tid til at kigge på den. Jeg kunne
ikke se nogen læk, til at starte med. Det hjalp dog da jeg tog låget
ekspansionsbeholderen, så piblede det ud fra vandrøret. Nå den skal skal
jo af, så jeg kan se hvor stor skaden er. Efter lidt bløv kom den af.
Den fik med stålbørsten for at få rusten af, så jeg kunne se som det
kunne betale sig at reparer eller jeg skulle til huggeren. Se billedet:
http://www.control.aau.dk/~mmlu03/roer.jpg
Huggeren it is

--
Hilsen Mikkel Lund
Jokeren i "Mænds ruin"

Fra : Ole Jensen

Dato : 15-04-07 21:33

Mikkel Lund <mmlu03@space.aau.dk> wrote:

> Huggeren it is

Jeg havde engang en benzintank på min MC der så ligesådan ud. Det
kostede en ny tank.

--
mvh - Ole-J - Aalborg

Sælges: Billedrammer / Træarbejder / Legetøjsbiler m.m.
http://www.oleswebsite.dk/salg.htm

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 15-04-07 22:37

> Huggeren it is

Høyer har det også. Mener et er omkring 100-150 kr. for et spritnyt.

Husk at tage det gamle med ind, så du ved du får det rigtige med. (Der er 3
typer)

Troels

Fra : Mikkel Lund

Dato : 15-04-07 22:54

Troels Plougmann-Olsen skrev:

> Høyer har det også. Mener et er omkring 100-150 kr. for et spritnyt.
>
> Husk at tage det gamle med ind, så du ved du får det rigtige med. (Der
> er 3 typer)

Ja, men bare ikke til en MH (1.3L efter '85), eller tak

--
Hilsen Mikkel Lund
Jokeren i "Mænds ruin"

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 16-04-07 00:04

> Ja, men bare ikke til en MH (1.3L efter '85), eller tak

Prøv en ekstra gang. Og prøv butikschefen dernede, han er meget bedre. Han
skal trods alt vide noget.

Jeg har nemlig solgt et til en 1.3'er fra 86 engang, i Høyer, og det passede
da.

Tror VANDRØR 01 passer på den.

Troels

Fra : Ukendt

Dato : 16-04-07 06:20

> Ja, men bare ikke til en MH (1.3L efter '85), eller tak

hvad med krogslund.dk eller hovwdiaudi.dk ??

Mvh
Morten

Fra : Mikkel Lund

Dato : 16-04-07 07:24

Morten Juel skrev:

> hvad med krogslund.dk eller hovwdiaudi.dk ??
>
> Mvh
> Morten

Howdi Morten

Dem havde jeg glemt, jeg har ellers bestilt ved dem fornyligt,
hovwdiaudi altså. De har den så gider jeg ikke ud til huggeren og skrue
i en gammel motor, for at finde en næsten rusten rør.
TAK

--
Hilsen Mikkel Lund
Jokeren i "Mænds ruin"