Bedste GPS sporing til bilen?
Fra : Jakob

Dato : 11-04-07 17:48

Hej

Er på udkig efter en effektiv og billig GPS sporingsenhed til min bil. Maks
pris 5000kr

Har set på denne: http://www.crimecode.dk/tyverisikring/GPSsporing.asp

men faldt også over disse fra Easy-track : http://www.easy-track.dk/ til en
ret god pris.

Nogen der kan anbefale noget? Eller har gode råd hvad angår køb?

Fra : Allan Kristensen

Dato : 11-04-07 18:57

"Jakob" <Jake@airsoftzone(fjern).dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en ret god pris.
>
> Nogen der kan anbefale noget? Eller har gode råd hvad angår køb?
Se evt. på denne her, http://www.flextrack.dk/ jeg har en kammerat der har
den på prøve, den kan vist det du har brug for, og ar bilen været lånt ud
kan du se hvor den har været hvor hurtig den har kørt og meget mere, og så
kan man vist ringe den op og høre hvad der bliver sagt i bilen.

Fra : Ukendt

Dato : 11-04-07 21:58

> [...]
> en ret god pris.
>
> Nogen der kan anbefale noget? Eller har gode råd hvad angår køb?

Jeg har sendt dig en mail, som du bliver vild over

Mvh
Morten

Fra : Kim S

Dato : 11-04-07 23:18

"Morten Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg har sendt dig en mail, som du bliver vild over

Er det så hemmeligt, at vi andre ikke må kigge med ?

--
Mvh, Kim Bahnsen
Mailadr: efternavnet med a udskiftet til @ og .dk tilsidst

Fra : Ukendt

Dato : 12-04-07 06:41

> Er det så hemmeligt, at vi andre ikke må kigge med ?

Ja men send mig en mail, så skal jeg nok fortælle dig det også

Er det ikke bare spænnende??

Det er ihvertflad en Dk permiere..

Mvh
Morten

Fra : Kenneth

Dato : 14-04-07 18:43

og du deler..... eller hvad ?

her i gruppen ...

Fra : Martin Kiefer

Dato : 15-04-07 16:24

"Jakob" <Jake@airsoftzone(fjern).dk> wrote in message
> Hej
>
> Nogen der kan anbefale noget? Eller har gode råd hvad angår køb?

Jeg har en bil med Dantrack DT30 og en bl med Dantrack DT100. Hvis det ikke
var fordi det var dem der var billigst at købe sammen med bilerne ville jeg
helt klart have købt fra et andet firma.

Firmaet leveret den ringeste brugersupport jeg nogensinde har oplevet og
specielt DT30 er et produkt man skal holde snitterne langt langt væk fra.
Det er ikke specielt nemt at konfigurere og Dantrack vil ikke sælge et kabel
med. Deres forklaring på dette: "Man mister garantien hvis man selv sætter
kabel til" så derfor...

De ville heller ikke levere et kabel med til DT100, men der er i det mindste
RS232 interface så det er til at komme til dimsen.

Det var lige mine erfaringer med Dantrack.

Martin Kiefer
www.kiefer.dk

Fra : Martin Kiefer

Dato : 15-04-07 16:31

"Jakob" <Jake@airsoftzone(fjern).dk> wrote in message
> Hej
>
> Er på udkig efter en effektiv og billig GPS sporingsenhed til min bil.
> Maks pris 5000kr

forøvrigt hvad med denne:
http://www.danbit.dk/produkter/2811.phtml

Koster lidt mere, men du får dokumentation over protokollen med, så du kan
lave din egen software?

Martin Kiefer
www.kiefer.dk