Eksportere dansk bil til sverige?
Fra : J.K.Arning

Dato : 10-04-07 19:54

Har i nogle erfaring med det at eksportere en dansk bil?

Jeg bor selv i sverige og kan enten købe en Polo `96 meget billigt eller
enda få den foræret. I den forbindelse kom jeg til at tænke på det med at
få returneret registreringsafgiften i danmark.

Kan ejer af bilen i DK få penge retur?
Hvad skal der dokumenteres i forbindelse med bilens eksport?
Jeg har fundet den nødvendige formular på skat.dk men jeg syntes ikke at
kunne finde nogen vejledning til proceduren.

--
:: J.K.Arning :: 10-04-2007 20:50:17 :: http://arning.dk ::

Fra : John Sahl

Dato : 10-04-07 20:25