Blinkrelæ ?
Fra : Bjarne - 8270

Dato : 08-04-07 18:34

Hej gruppe,

Jeg har en pegøj 306 der drilller med blinket når jeg har trailer på. Til
højre ingen problemer, men til venstre .....! Ved normal kørsel og motoren i
omdrejninger virker blink til venstre fint, men når man kobler ud og motoren
går ned i omdrejninger stopper blinkeriet. Giver man gas kommer det
sommetider igang igen. Ellers slår jeg blnket fra og blinker af igen til
venstre, og så længe omdrejningerne holdes oppe blinker det fint.

Jeg ved der ikke er for lav ladespænding da den ligger fint på 14,4V når man
er lidt over tomgang. Kunne det tænkes at være relæet der skal skiftes?

--
/Bjarne - 8270 Holme

***************

Svar sendes til adressen 'bjarne.bakSNABELAget2net.dk'

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 08-04-07 18:49

Bjarne - 8270 skriver:

> Jeg har en pegøj 306 der drilller med blinket når jeg har trailer på.

1 bestemt trailer, eller alle trailere ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Bjarne - 8270

Dato : 09-04-07 22:55

Hej Klaus,

Jeg har blot prøvet min egen. Men traileren skaber ikke problemer på
naboernes biler når de låner, så jeg er overbevist om at det er min bils
et-eller-andet.

Med venlig hilsen Bjarne

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 09-04-07 22:02

Bjarne - 8270 skriver:

> Jeg har blot prøvet min egen. Men traileren skaber ikke problemer på
> naboernes biler når de låner, så jeg er overbevist om at det er min bils
> et-eller-andet.

Det lyder skummelt, for det lugter faktisk af en defekt forbindelse i
traileren.

Prøv med en anden, du skal være velkommen til at prøve med min (den
holder godtnok til i 8450 men alligevel).

Fra : Bjarne - 8270

Dato : 11-04-07 15:55

Hej Klaus,

Tak for dit indlæg og dit tilbud om lån af trailer. Jeg prøver dog i stedet
en her længere oppe af vejen, det er li'som lidt nemmere.